• OMX Baltic0,42%267,37
  • OMX Riga0,02%882,49
  • OMX Tallinn0,25%1 699,82
  • OMX Vilnius0,56%1 039,82
  • S&P 5000,56%6 032,38
  • DOW 300,42%44 910,65
  • Nasdaq 0,83%19 218,17
  • FTSE 1000,07%8 287,3
  • Nikkei 2250,8%38 513,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%112,66
  • OMX Baltic0,42%267,37
  • OMX Riga0,02%882,49
  • OMX Tallinn0,25%1 699,82
  • OMX Vilnius0,56%1 039,82
  • S&P 5000,56%6 032,38
  • DOW 300,42%44 910,65
  • Nasdaq 0,83%19 218,17
  • FTSE 1000,07%8 287,3
  • Nikkei 2250,8%38 513,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%112,66
  • 01.03.05, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Posti kasum ületas ootusi

Kasv tekkis peamiselt kulude juurdekasvu pidurdumisest ning logistikateenuste ja universaalse postiteenuse osutamisest saadava tulu kasvust. Võrreldes 2003. aastaga kasvas Eesti Posti kasum mullu 23,1%. Eesti Posti nõukogu esimehe Jüri Ehasalu sõnul võib juhtimises toimunud muutuste valguses hinnata majandustulemusi ootuspärasteks. ?Rõõmustab, et edasiminek toimus nii teenuste mahtudes kui kvaliteedis,? sõnas Ehasalu.
Eesti Posti äritulud kasvasid 2003. aastaga võrreldes 5,4%, tõustes 691,7 miljonile kroonile. Seni kerges langustrendis olnud postiteenuste maht suurenes. Postiteenuse näol on samas tegu ettevõtte suurima teenuseliigiga, mille osakaal moodustab ärituludest enam kui kolmandiku.
Riiklikku Eesti Posti kontserni kuuluvad emaettevõttena AS Eesti Post ning tütarettevõte AS Eesti Elektronpost, kus ASi Eesti Post osalus on 50,86%. Alates 2003. aastast on Eesti Posti võlakirjad noteeritud Tallinna börsil.
Autor: ÄP

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.11.24, 12:07
Tallinki keskkonnaalased jõupingutused kannavad vilja
Kuigi laevandussektoris on regulatsioonide hulk muret tekitavalt suur ja uue põlvkonna lahendusi kütuse tarbimisel pole, on Tallink pühendunud olemasolevate süsteemide parendamisele ja toonud sõitma ka uusi aluseid, ikka selleks, et CO jalajälge vähendada.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele