• OMX Baltic0,13%267,98
  • OMX Riga0,25%878
  • OMX Tallinn0,38%1 718,56
  • OMX Vilnius0,33%1 043,13
  • S&P 5000,05%6 049,88
  • DOW 30−0,17%44 705,53
  • Nasdaq 0,4%19 480,91
  • FTSE 1000,56%8 359,41
  • Nikkei 2250,25%39 347,75
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,44
  • OMX Baltic0,13%267,98
  • OMX Riga0,25%878
  • OMX Tallinn0,38%1 718,56
  • OMX Vilnius0,33%1 043,13
  • S&P 5000,05%6 049,88
  • DOW 30−0,17%44 705,53
  • Nasdaq 0,4%19 480,91
  • FTSE 1000,56%8 359,41
  • Nikkei 2250,25%39 347,75
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,44
  • 28.02.05, 12:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Harju Elektri ärikasumi kasv pidurdus

Harju Elektri neljanda kvartali ärikasum oli 7,2 miljonit krooni, mis on 24 protsenti rohkem, kui 2003. aasta neljandas kvartalis.
Kolmandas kvartalis ootamatult üles hüppanud ärikasumi numbrid tulid viimases kvartalis alla, ütles Äripäeva analüütik Raivo Sormunen. Ärikasumi rentaablus oli neljandas kvartalis 5,2 protsenti, kolmandas kvartalis oli veel 11,2 protsenti.
Perioodi puhaskasum langes 17 protsenti, 145,4 mln kroonini. Puhaskasumi languse taga on PKC aktsia finantstulu langus.
2004. aasta 12 kuuga olid ASi Harju Elekter müügitulud kokku 453,8 miljonit krooni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 32,6%, teatas firma börsile. Müügituludest moodustas 75,9% tööstustoodang
(2003: 76,7%), kaubandus ja vahendusmüük 14,6% (2003: 14,4%) ning tulu mitmesugustest teenuste müügist 9,5% (2003: 8,9%).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.24, 08:00
Motiveerimise kunst: boonusmeetmed tagavad tööandjale rahuloleva töötaja
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele