Trükireklaamis on 84. kohalt tõusnud esikümnesse Saku Õlletehas, kes reklaamib oma uut Saku Originaali pudelit.
A. Le Coq on aga reklaamikanaliks valinud televisiooni, kus jooksevad naljakad Diseli õlle reklaamklipid.
TNS Emori suunajuhi Margo Veskimägi sõnul on õlletehaste reklaamikanalite valik õnnestunud. A. Le Coqi Diseli õlle reklaam on lõbus ja see sobib televisiooni väga hästi. Saku Õlletehase puhul on tegemist aga uue tootega, mis vajab selgitamist, ja seda on kergem teha trükireklaamis.
Saku Õlletehase pressiesindaja Kristina Seimanni sõnul on trükimeedia teadlik valik. ?Kuna toome turule täiesti uue pudeli, kus on kasutatud uut tehnoloogiat, siis vajab see täpsemat selgitust. Pudel on plastmasspudeli eelistega ? kerge, ei purune, on keeratava korgiga ?, kuid pole ei plastmassist ega ka klaasist. Sellist sõnumit on teles raske edastada,? nentis Seimann.
Televisioonis jookseb Sakul ka toetav teleklipp, kuid väiksemas mahus.
Trükimeediareklaami TOPis hoiab aga teist nädalat liidripositsiooni Elisa Mobiilsideteenus. See jääb Elisa Mobiilsideteenusele viimaseks liidrinädalaks, sest ettevõtte pressiesindaja Regina Salmu sõnul lõpeb kampaania trükimeedias selle nädalaga. Telereklaam jääb veel paariks nädalaks kestma, kuid maht väheneb oluliselt.
Seotud lood
Eestis seisavad tuhanded lapsed ja pered silmitsi väljakutsetega, mida on raske ette kujutada. Üks väike heategu võib nende elus palju muuta. Sel aastal astus
Wallester – innovaatiline finantstehnoloogia ettevõtte, mida tunnustati hiljuti Eesti edukaima idufirmana – olulise sammu ja asus partneriks MTÜ-le
Naerata Ometi. Selle organisatsiooni eesmärk on tagada, et keegi ei peaks eluraskustega üksi silmitsi seisma.