Neomobile teenindab Kuressaare linnaliine ja Saaremaa maakonnaliine, lisaks teeb riigisiseseid kaugliine ning välisvedusid.
Tarbuse nõukogu esimehe Aivo Pärna sõnul on Neomobile uued omanikud valmis täiendavalt investeerima, et bussifirmat edasi arendada. ?Saaremaa bussijuhid ei pea muretsema töökoha kaotamise pärast, sest plaanis pole kedagi koondada,? lisas Pärn.
Pärna sõnul ei suuda paljud väikesed Eesti bussiettevõtted praegu tagada head teenust. ?Firmadel on raha vähe, bussid vanad ja paljud olulised investeeringud jäävad tihti tegemata või siis lükatakse need määramata ajaks edasi,? ütles Pärn ja lisas, et Neomobile eristub teistest Eesti piirkondlikest bussifirmadest selgelt nii korraliku bussipargi kui ka hea majandusseisu poolest.
Neomobile omanik Kari Makkonen kinnitas, et ta ei müünud oma bussifirmat raha pärast. ?Eesmärk on tagada Saaremaa elanikele ka edaspidi sama hea teenus, kui pakkus Neomobile, ja Tarbus on ettevõte, kes seda suudab,? lausus Makkonen.
Tarbusele kuulub Eestis suuruselt kolmas bussiettevõte AS Pärnu ATP. Lisaks omab Tarbus 70 protsenti Hiiumaa bussiettevõttest OÜ Tiit Liinid. Tarbus annab koos tütarettevõtetega tööd 710 inimesele ning kontsernil on 244 bussi.
AS Neomobile loodi 1990. aastal. Ettevõttes on 105 töötajat, neist 66 on bussijuhid. Firmal on 45 bussi.
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?