Krista Taim • 3. märts 2005
Jaga lugu:

Reklaamikett J. Walter Thompson?i lühendas nime JWT-ks

Maailm üks vanimaid reklaamikette, J. Walter Thompson muutis oma nime JWT-ks lisaks muudeti ärifilosoofiat ja loovuse standardeid, teatas ettevõte.

?Me oleme liialt suured selleks, et teiste sabas sörkida. Me oleme teenäitajad ja meie tänane muutumine iseloomustab agentuuri, kus loovus on kesksel kohal,? rääkis JWT Worldwide juhatuse esimees Bob Jeffrey. ?Elu meie ümber muutub pidevalt ning meie oleme sellele avatud. Kuigi pealtnäha on muutunud ainult meie nimi ja korporatiivne identiteet, on olulisemad siiski sisemised muudatused - muudatused mõtteviisis ja tegevuses. Kliendi jaoks on meie suurimaks väärtuseks võime tunnetada toimuvaid muutusi maailmas, kus klient on kuningas, aeg on raha ning tulemusi hinnatakse kliendisuhete pikkuse ja tugevuse põhjal. See arusaamine paneb paika meie rolli, eesmärgi ja tõekspidamised.?

?Innovatiivne mõtteviis, mille võtab kasutusele JWT, on tänapäeva pidevalt muutuvas maailmas edukaks toimetulekuks hädavalik,? lausus SAN Tallinn OÜ juhataja Heiki Penu. ?Uus ärifilosoofia on jõudmas ka Eestisse. Oma eesmärke ja arusaamu tuleb teatud aja tagant korrigeerida, sest siis suudame me klientidele pakkuda lahendusi, mis toimivad just siin ja täna. Peagi saavad sellest osa ka keti Eesti kliendid, kes on juba kuulnud JWT muutustest ning ootavad kahtlemata uusi lähenemisi. Kuigi väliselt võivad mõned asjad ka kauem aega võtta, oleme sisemiselt juba valmis.?

Reklaamiketi uus logo ? mis on puhas, lihtne ning värske ? väljendab keti globaalset haaret ja soovi olla loovate talentide ketiks.

JWT on üks maailma vanimaid reklaamikette, mis on asutatud üle 140-ne aasta tagasi.

JWT-l on 85-es riigis üle 300 esinduse. Keti rahvusvaheliselt suuremateks klientideks on Diageo, Ford, Heineken, Kellogg?s, Kraft Foods, Mazda, Merrill Lynch, Nestlé, Rolex, Shell, Vodafone, Unilever, Schick-Wilkinson Sword. JWT omakorda kuulub maailma suurimasse turunduskommunikatsiooni ettevõtete gruppi WPP, millesse kuulub lisaks reklaamiagentuuridele meediafirmad MindShare (Eestis MediaBridge) ja Mediaedge:cia (Eestis Media House) ning PR firma Hill Knowlton.

SAN Tallinn OÜ on asutatud 1999. aastal ja kuulub Baltimaade ettevõtete gruppi SAN, kuhu lisaks reklaamiagentuuridele kuulub ka meediafirma MediaBridge.

SAN esindab Balti riikides rahvusvahelist reklaamiketti JWT. Agentuuri klientide hulka kuuluvad Schick, ravimifirmad Pfizer H.C.P. Corporation Eesti AS, Hoffmann ? La Roche Ltd. Eesti filiaal ning kodukeemiakontsern Reckitt Benckiser.

Enamusosalus SAN Tallinn OÜ-s kuulub Ühendatud Närvivõrgud OÜ-le, mis kasutab kaubamärki DROOM.

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas