Maailma suuruselt teine sporditarvete tootja Adidas-Salomon AG plaanib esimest korda ajaloos hakata oma aktsiaid tagasi ostma ja dividende tõsta.
55. aastase ajalooga kompanii võib tagasi osta kuni 10% oma aktsiatest ja tõsta dividendimakset 1 eurolt 1,3 euroni aktsia kohta, kirjutab finantsuudisteagentuur Bloomberg.
Adidasel, kui ka ta väiksemal konkurendil Puma AG-l, on mõõnaperiood mitmetel turgudel sealhulgas Saksamaal, kus töötus on jõudnud teise maailmasõja järgse perioodi kõrgeima tasemeni.
Euroopa turg on ettevõttele aga siiani oluliselt tähtis, kuna see annab umbes poole Adidase kogutuludest. Möödunud aastal langesid Euroopast saadud tellimused aga 4%. Samuti kisub nõudlust alla suurte spordiürituste puudus.
Ettevõtte kasvumootoriks on saanud Aasia, kus möödunud aastal kasvas tellimuste maht 44% võrra.
Sporditarvete tootja 2004. aasta käive kasvas 3% (6,48 miljardi euroni) ja kasum 21% (314 miljoni euroni). Kompanii tegevjuht Herbert Hainer ootab ka käesolevaks aastaks müügikasvu ja kuni 15% kasumi tõusu.
Käesolevat aastat 3% langusega alustanud Adidas-Salomon AG aktsia startis täna 2,3% tõusuga, jõudes tasemeni 114,92 eurot.
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?