• OMX Baltic−0,12%267,33
  • OMX Riga−0,36%872,67
  • OMX Tallinn−0,34%1 712,64
  • OMX Vilnius0,31%1 042,92
  • S&P 5000,05%6 049,88
  • DOW 30−0,17%44 705,53
  • Nasdaq 0,4%19 480,91
  • FTSE 100−0,3%8 333,92
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,25
  • OMX Baltic−0,12%267,33
  • OMX Riga−0,36%872,67
  • OMX Tallinn−0,34%1 712,64
  • OMX Vilnius0,31%1 042,92
  • S&P 5000,05%6 049,88
  • DOW 30−0,17%44 705,53
  • Nasdaq 0,4%19 480,91
  • FTSE 100−0,3%8 333,92
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,25
  • 15.03.05, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaam peab lihtsalt meeldima

Reklaamiagentuur Blum­berg valis nädala parimaks reklaamiks Saatchi & Saatchi tehtud Hullu Õuna telereklaami.
Minu suhe Hullu Õunaga algas spontaanselt: nägin poes midagi uut ja ostsin ühe pudeli prooviks. Selgus, et maitse on hea. Järgmine kord poes olles sokutas minu üheksaaastane poeg märkamatult ostukorvi veel kaks pudelit Hullu Õuna. Mõtlesin, et hästi tehtud. Limpavennad on teinud hea toote.
Maitse hea, nimi õnnestunud, tekitab uudishimu ja esimese prooviostusoovi. Kui nüüd veel lisada veidi reklaamimaagiat, siis peaks tootel olema selline minek, et jõua vaid poeletti täita.
Hull Õun on hästi positsioneeritud. Kõik vajalikud atribuudid on õigesti valitud. Reklaamikanaliks on valitud televisioon. Tegemist on mitmeski mõttes ideaalse kooslusega.
Ühel ilusal õhtupoolikul juhtusingi möödaminnes kuulma mingeid üllatavaid helisid. Viskasin pilgu teleka suunas ja sealt need kostsidki. Selgus, et tegemist on Hullu Õuna tele­klipiga. Räppstiili kasutamine on sihtrühma, teismelisi, arvestades hea idee, mõtlesin.
Asjatundjana oleksin tegijatele soovitanud veidi rohkem rõhku panna taustmuusika ja sõnade kvaliteedile, kuid see on ka ainuke asi, mida võiks tegijatele etteheita. Kokkuvõttes õnnestunud toode ja tore reklaamiidee. Inimesed ootavad ja hea meelega tarbivad häid tooteid. Tingimus on lihtne, toode peab lihtsalt meeldima. Nii on ka reklaamiga.
Küsisin pojalt enne selle reklaami arvustuse lõpetamist: ?Kas sa Hullu Õuna reklaami nägid?? ? ?Nägin,? ütles ta. ?Kas sulle see reklaam meeldis?? küsisin siis. ?Suva,? ütles ta. No jah, arusaadav. Pole see vanus. Tore oleks kui mõni teismeline, kellele tegelikult see reklaam on suunatud, vahetaks õlle õuna vastu. Tsikke saab ju ka... kui tahad.
Autor: Nevil Blumberg

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.24, 08:00
Motiveerimise kunst: boonusmeetmed tagavad tööandjale rahuloleva töötaja
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele