Tallinna transpordiameti töötajad avastasid, et mitu Tulika taksot teenisid iga kilomeetri kohta juhile ühe krooni boonust.
Transpordiameti töötajad tegid tee pikkuse ja sõidu maksumuse määramiseks algul testi ühe Tulika Takso plafooni kandva taksoga, mille juht teadis, et tegu on kontrollsõiduga.
Pärast seda kui ametnikel oli selge, et punktist A punkti B on täpselt 7,2 kilomeetrit, katsetasid nad sama teekonna läbimist juhusliku sama firma taksoga. Tulemus oli üllatav, sest järgmise Tulika taksoga sõites muutus sama teekond hoopis 8,2 kilomeetri pikkuseks ja sõidu eest tuli maksta seitse krooni rohkem, kirjutab Postimees.
Ka teiste Tulika taksodega teistel marsruutidel tehtud sõidud andsid sama tulemuse ? ikka oli algul testimiseks tehtud sõit lühem kui hilisemad kontrollsõidud ning arve suurenemise suurusjärk sama. Ühe konkureeriva firma auto taksomeeter näitas samal marsruudil veelgi väiksemat teepikkust kui Tulika testiautol.
Transpordiameti linnatranspordi osakonna juhataja Eero Aarniste, kes tegi ka ise ühe taksoga kontrollsõidu, ütles Postimehele, et kõik kontrollitud Tulika taksojuhid teenisid iga kilomeetri pealt liigse krooni. Tulika Takso sõidukilomeeter maksab seitse krooni.
Aarniste rääkis, et pärast seda kui transpordiamet teatas liiga kiirel pulsil tuksuvatest taksomeetritest Tulika Taksole, vastas firma juhatuse liige Anne Rebane, et kontrolli käigus leiti kahe juhi autodest elektrooniliselt impulssi andvad lisaseadmed ? nn kordistajad, mis panevad taksomeetri ettenähtust kiiremini tööle.
Seotud lood
Viimaste aastate arengu najal on selge, et Põhja-Tallinnast on kujunemas pealinna uus 15 minuti linna põhimõtetel toimiv hot-spot. Selle keskpunktiks jääb kaasaegse hingamise saanud endine Volta tööstuskvartal, mis üllatab linnaelanike juba sel sügisel nii mõnegi kauaoodatud uudisega.