Eelmisel nädalal suurendas A-Selver oma trükimeediareklaami mahtu ja möödus seni liidripositsiooni hoidnud Rimi Balticust.
A-Selver reklaamis möödunud nädalal lehtedes Laadapäevi, mida korraldatakse traditsiooniliselt mitu korda aastas. Veel reklaamis Selver leheküljesuuruste reklaamidega 17. märtsil alanud Partnerkaardi kampaaniat. Kampaaniasse on haaratud ka ajaleht Postimees ning ajakirjad Anne ja Stiil, mille puhul lubatakse madalamat tellimishinda.
Eelmisel nädalal algas ka Selveri kolmas kampaania, kus reklaamiti Selveri Tibu kevadpühi. Tibu Kevade raames lubatakse külalistele mitmeid meelelahutusüritusi, alates mängudest ja lõpetades erinevate auhinnaloosimistega. Selver kuulutas välja ka munade värvimise konkursi, kus tuleb kodus värvitud munad Selveri Tibule kingituseks tuua.
Selver on hea eeskuju, kuidas turunduses ära kasutada kõikvõimalikke tähtpäevi.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.