Edelaraudtee tahab Pärnu ja Mõisaküla vahel rööpad üles võtta, sest varsti on raudtee seisukord nii hull, et relsse ei saaks enam ära vedada.
Edelaraudtee Infrastruktuuri aktsiaseltsi juhataja Jaan Ratnik rääkis, et 1997. aastast kasutati Pärnu?Mõisaküla raudteed vahel harva kaubavedudeks ja sajandi algul lõppesid needki. Selleks ajaks oli tee nii halvas seisukorras, et nõudis suurt remonti, kirjutab Sakala.
«Esmajoones on selle põhjuseks mädanenud puitliiprid, mille normaalne eluiga on 20?25 aastat,» selgitas Ratnik. «Osa neist oli aga juba enne selle raudtee ehitamist mujal kasutuses olnud ja seega jõudis kätte nende väljalangemise aeg.»
Juhataja sõnul on Pärnu?Mõisaküla lõigul praegu võimalik liikuda ainult dresiinidega ja järgmiseks aastaks ei pruugi enam needki seal sõita.
«See teeks materjali kättesaamise väga raskeks,» nentis Jaan Ratnik. «Suurt osa relsse oleks võimalik kasutada mõne teise tee remontimiseks, näiteks Lelle?Viljandi lõigul.»
Ratniku väitel olid tee kehv seisukord, kasutamatus ning kulud umbrohutõrjele ja muudele korrastustöödele piisavad põhjused, et Edelaraudtee Infrastruktuur otsustas raudtee üles võtta.
Möödunud aasta 20. detsembril esitas aktsiaselts valitsusele taotluse kõnealune lõik avalike raudteede nimistust eemaldada. Enne seda ei saa firma lammutusluba ega või tööga pihta hakata.
Seotud lood
Koolitusele kuluvaid summasid saab paremini rihtida, kui juba värbamisprotsessil on pööratud tähelepanu sellele, et kandideerija eviks ettevõttele olulisi hoiakuid, kinnitasid Bigbank Eesti äriüksuse juht Jonna Pechter ja töötaja kogemuse juht Gerly Roosmets.