EPL: Elion vaidlustas Elisa kaubamärgi kasutamise

Kolm kuud pärast seda, kui Elisa kaubamärgi all hakati Eesti turul mobiil- ja fiksside teenuseid pakkuma, vaidlustas Elion kaubamärgi kasutamise.

Elion esitas eile majandusministeeriumi tööstusomandi apellatsioonikomisjonile vaidlustuse, milles palub tühistada Elisa Oyj õiguse kasutada Elisa kaubamärki Eestis telekommunikatsiooniteenuste pakkumisel, kirjutab Eesti Päevaleht.

?Elisa puhul ei ole ilmselgelt tegemist ainult juhusliku nimesarnasusega, vaid sihikindla tegevusega tarbijate eksitamisel. Kaubamärgid Elion ja Elisa on sarnased ja eksitavad seetõttu tarbijaid,? ütles Elioni meediasuhete juht Ain Parmas.

Elisa kaubamärgi alla koondusid Eestis Elisa Oyj tütarfirmad Radiolinja Eesti ja Uninet veebruari alguses.

Sarnasuse tõestamiseks tellis Elion uuringufirmalt Saar Poll turu-uuringu. Möödunud kuul tehtud uuringu kohaselt peab 56 protsenti vastanutest kahte kaubamärki sarnasteks või pigem sarnasteks. Sarnasust märgiti seejuures nii kirjapildi, alguse kui ka kõla osas.

Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen rünnakut ei karda. ?Ma ei saa Elioni motiivist aru. Mina siin keissi ei näe. Kuid kui neil on energiat ja tahtmist kiusata, siis miks mitte. Vaatame, mis saab,? ütles ta.

Seppäneni sõnul on kaks kaubamärki erinevad, Elion viitab selgelt mehe ja Elisa naise nimele. Turu-uuringu tulemust kommenteerides ütles ta, et kõik sõltub, kuidas küsida.

Hetkel kuum