Noored nõuavad Hansapangalt NPNK kaubamärgist loobumist

Hansapanga noortepanga NPNK reklaamikampaania vastu võitlevad noored nõudsid panga esindajatega kohtudes avalikku vabandust ning kaubamärgi NPNK kaotamist.

Noored tegi pangaesindajatele ettepaneku, et Hansapank vabandaks avalikult NPNK-kampaanias skvottimise subkultuuri ärakasutamise, eheda algatusvõime simuleerimise, avalikkuse eksitamise ning inimeste usalduse kuritarvitamise eest, mida pank ka tegi.

Samuti nõudsid noored, et Hansapank likvideerib kaubamärgi NPNK ning loobub edaspidi ebaausate reklaamistrateegiate kasutamisest tulevikus.

Protestiaktsiooni eestkõneleja Merit Karise teatel nõustusid Hansapanga esindajad kohtumisel, et kaubamärgi reklaamikampaanias eksiti, kuid ei väljendanud valmisolekut kaubamärgi kaotamiseks.

«Kuid me ei usalda enam hansapanga sõnu, usaldusväärseks käitumiseks on vaja ka tegu. Tegemist on siiski usaldusväärsuse kriisiga,» rõhutas Karise.

Hetkel kuum