Lauri Matsulevitš • 3. juuni 2005 kell 8:46

Baltika maikuu müük kasvas 16%

Baltika konsolideeritud müügitulu oli tänavu mais kokku 52 miljonit krooni, mis on 16% enam kui eelmisel aastal samal ajal, teatas ettevõte börsile.

Jaemüük kasvas 27%, moodustades 44,7 miljonit krooni, osakaal kogumüükidest oli 86%. Baltika suurim kiirmoebränd Monton andis mai jaekäibest 55% ehk 24,3 miljonit krooni. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas Montoni käive 29% võrra.

38% võrra suurenes võrreldes aastataguse perioodiga mais CHR/Evermeni käive, ulatudes 11,9 miljonit kroonini. Baltmani käive kasvas mai mullusega võrreldes 35% võrra, ulatudes 5,5 miljoni kroonini.

Tugevamad müügikasvud olid mais Lätis (50%), Ukrainas (39%)ning Eestis (35%).

Mais täitus üks aasta Venemaa jaeturul opereerimisest. Selle ajaga on Venemaal müüdud Baltika brändide toodangut läbi oma jaesüsteemi kokku 52 miljonit krooni.Baltikal on Moskvas ja Sankt Peterburis kokku 7 kauplust.

Müügikasvudele on kaasa aidanud kevad-suviste kollektsioonide müügiedu, jaesüsteemi üldine kasv ning suuremad ruutmeetrimüügid (müügiefektiivsuse

kasv) oma jaeketis.

Mais avati esimene Baltmani kauplus Ukrainas Donetskis. Mai lõpu seisuga on Baltikal 76 kauplust 6 riigis, kogupinnaga 11 300 m2.

Mais moodustasid hulgimüügid kokku 6,0 miljonit krooni, mis jäid eelmise aasta tasemele.

Aasta esimese 5 kuu kokkuvõttes olid müügitulud kokku 261,1 miljonit krooni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 16%, sh. jaekäive kokku oli 205,7 miljonit krooni (kasv 37%) ja hulgikäive 49 miljoni krooni (vähenemine 11%).

Hetkel kuum