Liis Kängsepp • 12. juuli 2005 kell 12:23

Õllesummeri korraldamine läks tänavu kallimaks

Tänavuse Õllesummeri kulud olid mullustest suuremad, käibe-kasuminumbrit ei osanud korraldajad veel öelda, kuna vastavaid prognoose nad eelnevalt ei tee.

?Selle aasta festival oli tunduvalt kallim kui eelmisel aastal,? lausus Õllesummerit korraldava OÜ Meediaekspress tegevjuht Marje Hansar. ?Kulud olid sel aastal suuremad võrreldes käibe kasvuga.?

Hansar ei osanud öelda, kui palju käive ja kasum kasvasid, vastavaid arvutusi hakatakse tegema augustis. ?Me festivali eel ja ajal ei ole väga täpselt aega vaadata, mis nüüd saab. Teeme oma eelarve valmis ja vaatame, et kulutused püsiksid eelarves,? selgitas Hanrar. ?Alati nad natukene suurenevad.?

?Viis aastat on korralduskulud olnud suhteliselt stabiilsed ja kõikunud umbes 10-20%,? sõnas Õllesummerit korraldava OÜ Meediaekspress tegevjuht Marje Hansar. ?Kui arvestada seda, et pileti hinda oleme hoidnud stabiilselt, siis järeldus on see, et kas kasvab külastajate arv või väheneb kasum.?

Hansari sõnul külastas festivali tänavu viie päeva jooksul ilmselt tõesti rohkem inimesi kui eelmisel aastal. ?Aga mitte tunduvalt,? ütles Hansar. ?100 000 ei vasta ilmselt tõele.?

Mullu oli Meediaekspressi käive 14,5 mln krooni, Õllesummer moodustas sellest 12,8 mln. Ettevõte teenis 1,8 mln krooni puhaskasumit.

Aastal 2003 oli Meediaekspressi käive 12 mln krooni ja kasum 1,5 mln.

Hetkel kuum