Ülo Toomsalu • 18. juuli 2005 kell 6:21

SLÕL: Hansapanga kliendid jäid Tallinnas sularahata

Nädalavahetusel nöökisid Hansapanga kümned rikkis sularahaautomaadid tuhandeid tallinlasi.

Masin neelas pangakaardi endasse ja jättis raha väljastamata. Pank ei üritanudki samas kliente automaatide rikke eest hoiatada, kirjutab SL Õhtuleht.

Laupäeva keskpäevast jäid Hansapanga kliendid sularahahätta, sest Tallinnas ei õnnestunud kümnetest automaatidest raha välja võtta ning halvemal juhul jäi rahahädas inimene veel ka pangakaardist ilma.

Hansapanga meediasuhete juht Kristiina Tamberg tunnistab, et laupäeva keskpäevast pühapäeva lõunani tõrkusid Tallinna kesklinna rahaautomaadid. Eile keskpäevaks suudeti viga leida ja kõrvaldada.

«Meieni on jõudnud ka signaale, et üksikute inimeste pangakaardi on automaat ära söönud. Nemad saavad kaardi tasuta tagasi või teeme neile tasuta uue kaardi,» lubab Tamberg. Lisades, et rikkis oli umbes 20 sularahaautomaati.

«Põhimõtteliselt oli probleem see, et teatud hetkedel automaadid taaskäivitusid. Kui klient sel hetkel tehingut tegi, võis automaat kaardi alla neelata.»

Samas teatab panga klienditoetelefon, et rahaautomaadid tõrkusid kõikjal Tallinnas ning saavat korda alles hiljemalt esmaspäeva hommikuks.

Kummastav on ka see, et Hansapank jättis avalikkuse automaatide lausrikkest teavitamata. Tamberg põhjendab salatsemist sellega, et tõrge polnud väga ulatuslik ning algul ei saanud pank ka ise aru, mis automaatidel viga.

Hetkel kuum