• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kaebusi eksitava reklaami kohta esitatakse järjest enam

    Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Kristina Vaksmaa sõnul võib reklaamikaebuste arvu suurenemise taga näha eelkõige reklaamitegevuse aktiivset tõusu ning järjest kasvavat tarbijatele suunatud aktiivsete reklaamikampaaniate hulka, mis sisaldab järjest rohkem sooduspakkumisi ja tarbijamänge.
    Reklaamikaebuste arvu suurenemise põhjuseks on Vaksmaa hinnangul ka see, et tarbijad on muutunud ettevaatlikumaks, suhtudes reklaamidesse realistlikumalt ning nad on tarbijaõigustest teadlikumad.
    Suurem kogemus reklaampakkumiste hindamisel aitab tarbijail rohkem tähelepanu pöörata sellele, kas reklaamis lubatu ka tegelikult tõele vastab. Kaupmeeste lubaduste suhtes ollakse kriitilisemad ja reklaamid, mida saab kaheti mõista, põhjustavad tarbijais järjest suuremat pahameelt.
    Palju leidub ka selliseid reklaame, mida on kerge valesti mõista - tarbija ei saa aru, millistele kaupadele pakutakse soodustust ja millistele mitte, hinnapakkumisi tõlgendatakse valesti, leitakse, et reklaamitud toodetel ei ole lubatud tooteomadusi või mõistetakse vääriti näiteks reklaamitud tootekomplekti sisu.
    Alkoholitoodete ning hasartmängureklaami puudutavate avalduste arv on Vaksmaa sõnul suurenenud arvatavasti seetõttu, et antud teemasid kajastatakse meedias järjest rohkem ning tänu sellele oskavad tarbijad enda ümber keelatud reklaame märgata.
    Autor: ÄP
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Jüri Raidla: demokraatia on eduka Eesti pant
Koroonapandeemia on puudutanud mitte ainult rahva, vaid ka Eesti demokraatia tervist. See on teema, millega meil tuleb vaba ühiskonna ja majanduse hoidmiseks tegeleda, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja Ellex Raidla advokaadibüroo asutaja ja vanempartner Jüri Raidla.
Koroonapandeemia on puudutanud mitte ainult rahva, vaid ka Eesti demokraatia tervist. See on teema, millega meil tuleb vaba ühiskonna ja majanduse hoidmiseks tegeleda, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja Ellex Raidla advokaadibüroo asutaja ja vanempartner Jüri Raidla.
Facebook loobub krüpto reklaamikeelust
CNBC kirjutab, et Facebook andis teada, et loobub pikaajalisest poliitikast, mis takistas enamikel krüptovaluutaettevõtetel oma teenustes reklaamimise.
CNBC kirjutab, et Facebook andis teada, et loobub pikaajalisest poliitikast, mis takistas enamikel krüptovaluutaettevõtetel oma teenustes reklaamimise.
IT- ja arvutifirmade TOP: keskmise suurusega ettevõtetele muutuvad uued tehnoloogiad liiga kalliks
Äripäeva TOPi saates räägime seekord IKT sektorist. Uute tehnoloogiate ja IT teenuste hinnad on viimasel aastal kasvanud kiiresti. Edasine hinnatõus võib viia olukorrani, kus keskmise suurusega ettevõtete jaoks muutuvad uued tehnoloogiad liiga kalliks ning ettevõtted hakkavad kaotama konkurentsivõimet välisturgudel. IKT ettevõtete jaoks oli aasta väga edukas ja kasv jätkub vääramatult ka järgnevatel aastatel.
Äripäeva TOPi saates räägime seekord IKT sektorist. Uute tehnoloogiate ja IT teenuste hinnad on viimasel aastal kasvanud kiiresti. Edasine hinnatõus võib viia olukorrani, kus keskmise suurusega ettevõtete jaoks muutuvad uued tehnoloogiad liiga kalliks ning ettevõtted hakkavad kaotama konkurentsivõimet välisturgudel. IKT ettevõtete jaoks oli aasta väga edukas ja kasv jätkub vääramatult ka järgnevatel aastatel.
Elektrilevi tõstab hindu
Riiklik jaotusvõrguettevõte Elektrilevi tõstab alates 1. märtsist 3 protsenti võrgutasu, see tõuseb 3 sendilt kilovatt tunni eest 3,1 sendile (31,4 eurole megavatt-tunni eest).
Riiklik jaotusvõrguettevõte Elektrilevi tõstab alates 1. märtsist 3 protsenti võrgutasu, see tõuseb 3 sendilt kilovatt tunni eest 3,1 sendile (31,4 eurole megavatt-tunni eest).