Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Baltika käive kasvas pool protsenti
Baltika teatas börsile, et võrreldav müügi kasv oli 7%. Jaemüük kasvas septembris 6%, ulatudes 44,6 mln kroonini ning hulgimüük 10%, ulatudes 15,7 mln kroonini.
Kolmandas kvartalis kokku kasvas Baltika müük 13%, kusjuures jaemüügis saavutati 20protsendine kasv ning hulgimüük suurenes 17% võrreldes eelmise aastaga. Võrreldav kogumüügi kasv oli kolmandas kvartalis 19%. Üheksa kuu müügitulu oli 490,7 miljonit krooni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 14%. Üheksa kuu võrreldav müügi kasv oli 22%.
Baltika tõstis suvel kogu aasta netomüügi eesmärgi 620 miljonilt 640 mln kroonile.
Baltika kiirmoebrändi Monton müük moodustas septembrikuu jaekäibest 55% ja ulatus 24,2 mln kroonini. Võrreldes eelmise aasta sama kuuga kasvas Montoni käive 5% võrra. CHR/Evermeni jaemüük kasvas aastaga 30%, ulatudes 13 mln kroonini. Baltmani käive oli septembris 4,1 mln krooni jäädes eelmise aastaga ligikaudu samale tasemele.
Jaemüük kasvas septembris kõikides riikides, v.a Poola. Kõige suurem müügi kasv oli Eestis (+16%), Lätis (+14%), ja Ukrainas (+14%).
Septembris avas Baltika ühe poe Leedus. Kuu lõpus oli firmal 79 kauplust. Seoses Tartu Kaubamaja avamise edasilükkumisega viibib ka Baltika kolme uue poe avamine Tartus. Kolmanda kvartali tulemused avaldab Baltika 21. oktoobril.
Autor: ÄP