Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
EPL: Pensionärid tõid kampaania korras panka 120 miljonit krooni
SEB Eesti Ühispanga hoiustamiskampaaniaga liitus 40 000 eakat ning järgmises kampaanias nõuab pank senise 3000 krooni asemel juba 50 000 krooni hoiustamist.
Eelmise aasta 18. oktoobril andis SEB Ühispank teada, et pakub üle 60aastastele häid rahapaigutamise võimalusi ja kuulutas välja seeniorikampaania, meelitamaks eakaid oma raha sukasäärest panka tooma. Tingimused nägid ette, et vähemalt 3000 krooni tuli paigutada aastaks tähtajalisele hoiusele.
Ühispank leidis oma kampaaniale ka toetaja, selleks sai Apotheka apteegikett, kes lubas igale hoiustajale sajakroonise kinkekaardi. Uus seeniorikampaania aga nõuab juba 50 000 krooni hoiustamist, kuigi meelituseks pakub juurde ikka veel sajakroonist apteegi kinkekaarti, kirjutab Eesti Päevaleht.
See on tekitanud pensionärides nurinat. Üks vanamemm kurtis, et miks pank kampaania nii kiiresti lõpetas, kuigi tema teada olevat see pidanud kestma aasta lõpuni. Ja ikka olevat suur vahe, kas jätta aastaks panga kasutada 3000 või 50 000 krooni.
MTÜ Omaabi kaupluse müüja Marta Kimmel leidis, et sellises kampaanias saavad osaleda vaid need, kes on saanud kas maja või metsa müügist suurt tulu.
SEB Eesti Ühispanga avalike suhete juht Evelin Allas tunnistas, et nii suurt huvitatust seeniorikampaania vastu polnud nad oodanud. ?Nutikad pensionärid ei avanud mitte ühe, vaid mõni jõudis avada isegi kümmekond tähtajalist hoiust ja mõistagi sai ka sama palju kinkekaarte,? sõnas ta.
?Eelmise aasta kampaania näitas, et meie seeniorid on rahakamad ja siit ka summa muutus,? selgitas Allas.