Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ajakiri reputatsiooni juhtimisest
Corporate Reputation Review (CRR) on juhtiv rahvusvaheline ajakiri mis räägib korporatiivse reputatsiooni juhtimisest, kujundamisest ja hindamisest.
Kvartaalselt ilmuva ajakirja teeb väärtuslikuks dialoog teadlaste ja äripraktikute vahel, ülevaade kõige värskematest arengusuundadest valdkonnas ning best practice näited reputatsiooni juhtimise kogemusest kogu maailmas.
Ajakirja formaadi eelis annab võimaluse olla jooksvalt kursis valdkonna uute teemadega kogu maailmas. Igast numbrist leiab lisaks juhtivate praktikute kogemuste ka värskeid analüüse ja trende reputatsiooni juhtimisest ja hindamisest ning ülevaateid ja soovitusi uusimast erialakirjandusest maailmas.
Ajakiri on huvipakkuvaks lugemiseks era- ja avaliku sektori töötajatele, kelle valdkonnaks on juhtimine, investorsuhted, turundus, strateegiline planeerimine ning kommunikatsioon.