Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tallink: meie laevade reovesi on puhtam kui merevesi

    Rahvusvaheliste konventsioonide alusel on Bureau Veritas, Det Norske Veritas ja veeteede amet väljastanud laevadele, mille kohaselt on laeva reovete puhastuskorraldus vastav kõikidele rahvusvahelistele nõuetele. Laeva puhastitest väljuv vesi on paljude omaduste poolest puhtam kui merevesi, väidab Tallink pressiteates.
    Tallinki teatel kasutatakse kõige uuematel laevadel moodsaid ja kalleid puhastussüsteeme, mille puhastuskvaliteet ületab mitmete linnade veepuhastusjaamade kvaliteedi. On väga üllatav kuulda, et ajakirjanduse ja konkurentide hinnangul ei vasta just hiljuti Soome laevatehases ehitatud Romantika kehtivatele keskkonnanormidele, kirjutas Tallink.
    Tallinna sadamas kanaliseerimisvõimalus puudub, samuti on see võimalus komplitseeritud Helsingi sadamas, kus see on võimalik vaid teatud suuruse ning omadustega laevadel. Puhastamisel alles jääva sette annavad kõik Tallinki laevad ära Tallinna sadamas.
    ?Tallink otsustas viia veel kord läbi analüüsid meie laevade puhastusseadmete kvaliteedi kohta, kaasates protsessi vastavaid spetsialiste ja eksperte. Kuni analüüside selgumiseni oleme otsustanud anda juba laevadel puhastatud veed ära sadamates,? teatas laevafirma.
    Tallinki suured laevad Romantika ja Meloodia lasevad oma reovee Soome lahte, kirjutas Helsingin Sanomat. Tallinki laevadega Helsingis sama terminali kasutav Eckerö Line?i laev Norlandia näiteks pumpab oma jääkvee linna kanalisatsiooni. Tallinki esindaja ütles, et ettevõte ei olnud sellisest võimalusest teadlik. Artikli ilmumise järel hakati esmaspäeval levitama e-kirju ja SMSe, milles kutsutakse boikoteerima Tallinki laevafirmat. Boikoti üleskutse on ilmunud portaali Suomi24 foorumites ja mujal jututubades.
    Autor: ÄP
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Soovime edu võitluses “aatemeestega”
Poliitikutel on kahtlemata õigus, et konkurentsiamet peaks olema võimekas ettevõtlusvabaduse regulaator, aga samamoodi tuleb olla meelekindel poliitilistes tõmbetuultes, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Poliitikutel on kahtlemata õigus, et konkurentsiamet peaks olema võimekas ettevõtlusvabaduse regulaator, aga samamoodi tuleb olla meelekindel poliitilistes tõmbetuultes, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Tesla kaalub tehase loomist Kanadasse
Tesla teeb lobitööd Kanada provintsi Ontario valitsusega, et luua piirkonda uus kõrgelt arenenud tootmistehas, selgub täna meedias avaldatud dokumentidest.
Tesla teeb lobitööd Kanada provintsi Ontario valitsusega, et luua piirkonda uus kõrgelt arenenud tootmistehas, selgub täna meedias avaldatud dokumentidest.
Reaalajas börsiinfo
Konkurentsiameti uus juht: kinomonopol? Jah, see paistab JOKK
Sel nädalal konkurentsiameti peadirektorina alustanud Evelin Pärn-Lee kommenteeris Äripäeva raadio hommikuprogrammis avalikkuse tähelepanu all olnud juhtumeid, nagu kütusekartell ja kinomonopoli teke.
Sel nädalal konkurentsiameti peadirektorina alustanud Evelin Pärn-Lee kommenteeris Äripäeva raadio hommikuprogrammis avalikkuse tähelepanu all olnud juhtumeid, nagu kütusekartell ja kinomonopoli teke.
Raadiohommikus: Eesti ettevõte saab Saksamaal soodsamalt hakkama
Viljandis kuivtoidupakke tootev Tactical Foodpack rajab uue tehase Saksamaale, sest – nii üllatavalt, kui see ka ei kõla – seal tuleb odavam. Ettevõtte tegevjuht Sverre Puustusmaa räägib Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis kõigest lähemalt.
Viljandis kuivtoidupakke tootev Tactical Foodpack rajab uue tehase Saksamaale, sest – nii üllatavalt, kui see ka ei kõla – seal tuleb odavam. Ettevõtte tegevjuht Sverre Puustusmaa räägib Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis kõigest lähemalt.
Leedu vedajad hädas riiulifirmadest tööjõuvahendajatega
Leedus registreeritud riiulifirmad palkavad aina enam tööle veokijuhte kolmandate riikidest, kellele antakse Leedu elamis- ja tööluba, kuid tegelikult hakkavad nad tööle hoopis Saksamaa ja Belgia firmades. Selline skeem ajab Leedu veokijuhtide kvoodi kiiresti lõhki ja riigi enda ettevõtjad jäävad roolikeerajateta.
Leedus registreeritud riiulifirmad palkavad aina enam tööle veokijuhte kolmandate riikidest, kellele antakse Leedu elamis- ja tööluba, kuid tegelikult hakkavad nad tööle hoopis Saksamaa ja Belgia firmades. Selline skeem ajab Leedu veokijuhtide kvoodi kiiresti lõhki ja riigi enda ettevõtjad jäävad roolikeerajateta.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.