Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Koristusteenuse põhieelis on mugavus
?Kuna ettevõtete jaoks on oluline keskenduda oma põhitegevusele, siis on vajalikke lisateenuseid, kaasa arvatud puhastusteenused, otstarbekas sisse osta,? räägib ESS Puhastustööde ASi Põhja regiooni müügidirektor Raul Kirsimäe.
Ka ASi SRV Kinnisvara juhatuse liige Margus Mändmets kinnitab, et kasulikum on osta teenust sisse, kuna oma koristaja puhul on muresid rohkem. ?Koristusfirmaga asjaajamine on lihtsam,? sõnab Mändmets. ?Pole probleeme, mis võiksid tekkida töövaidlustega ning ka teenuse kvaliteet on paremini tagatud.?
Bravocomi büroo juhataja Krista Kilteri sõnul on koristusteenuse sisseostmisel plussiks ka koristusvahenditega varustatus, ilma et keegi kontoris peaks nende olemasolu jälgima. Sellele vaatamata on Bravocom palganud oma koristaja. ?Valiku tegemisel võtsime pakkumisi ka koristusteenuse pakkujatelt, kuid valik langes oma koristajale,? meenutab Kilter. ?Kindla inimese olemasolu tundub turvalisem, lisaks sellele on koristaja kollektiivi liige. Samuti ei tule maksta vahendustasu teenusepakkujale, on vaid palga- ja materjalikulu.? Alustava ettevõttena lähtub Bravocom ka hinnakriteeriumidest, mis on oma koristaja palkamisel mõneti soodsamad.