Maailma suurim kaubanduskett püüab homme meelitada oma poodidesse ostjad vaatamata ostuvabale päevale, vahendab Reuters.
Ostuvabal päeval (Buy Nothing Day) protestitakse liigtarbimise vastu. Inimestel ei soovitata ostuvabal päeval sisseoste teha. Eesmärgiks on mitte minna kaasa üldise ostuhullusega ning mitte raisata raha mõttetutele ostudele.
Wal-Mart lasi käiku nn. mustaks reede sooduspakkumise. Sooduspakkumise raames lubab Wal-mart pakkuda sama madalat hinda mistahes kohaliku konkurendi lehereklaamides väljakuulutatud hinnaga, juhul kui identne kaup on Wal-Martis müügil.
Wal-Marti pressiesindaja ütles, et see on esimene kord, mil nende firma teeb sooduspakkumise mustal reedel. Must reede on päev pärast tänupühasid ning see tähistab jõuluhulluse hooaja algust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
?See on osa meie strateegiast,? ütles pressiesindaja Gail Lavielle. ?...kasutada tavapärasest agressiivsemat lähenemist jõuluhooajal kõigil tasanditel.?
Meedias alustas Wal-Mart sel aastal jõulureklaamidega ettevõtte ajaloos kõige varasemat jõulukampaaniat.