Baltika müük novembris kasvas 14 protsenti

Baltika novembri konsolideeritud müük oli kokku 58,9 miljonit krooni, kasvades 14% võrreldes eelmise aasta novembriga, teatas firma börsile.

Võrreldav müügikasv, kui jätta eelmise aasta novembri müügituludest välja allhanke müük, oli 28%. Jaemüük näitas novembris tugevat 32%-list kasvu ja ulatus 49,5 miljoni kroonini, teatas firma. Hulgimüük kasvas 5% ulatudes 8,5 miljoni kroonini. Kuna hetkel ei ole hulgimüügi hooaeg, siis suurenes jaemüügi osakaal müügituludes 84%-ni.

Kõikide Baltika brändide müük näitas novembris jõudsat kasvu. Kiirmoebrändi Monton müük moodustas novembri jaekäibest 51%, ulatus 25,3 miljoni kroonini ja kasvas aastaga 30%. CHR/Evermeni jaemüük kasvas aastaga 56% ulatudes 15,2 miljoni kroonini. Baltmani jaekäive oli novembris 6,3 miljonit krooni, näidates 39%-list tõusu võrreldes eelmise aastaga.

Tugev müügikasv saavutati novembris ka Baltika põhiliste jaeturgude lõikes. Kõige kiiremini kasvas jaemüük novembris Ukrainas (+53%), Lätis (+44%) ja Eestis (+40%).

Novembris avas Baltika kaks uut poodi Venemaal Kaasani Mega ostukeskuses. Kuu lõpu seisuga oli Baltikal 82 kauplust kogupinnaga 12 119 m2. Detsembris on kavas avada veel kolm poodi. Kõik detsembri avamised toimuvad Leedus Klaipeda Akropolise keskuses.

Üheteistkümne kuu kokkuvõttes ulatusid Baltika müügitulud 616 miljoni kroonini, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 15%, sh. jaekäive oli kokku 486 miljonit krooni (kasv 29%) ja hulgimüük 118 miljonit krooni (kasv 3%).

Üheteistkümne kuu võrreldav müügikasv oli 23%.

Hetkel kuum