Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Toyota ikka esimene

    Sõiduautode müük on kasvanud 1350 autost 1742 autoni ja suurimad tõusjad võrreldes eelmise aastaga on Volkswagen ning Ford. Volkswagenite müük on kasvanud koguni 115 protsenti, sama näitaja on Fordil 100. Novembrikuu müügitabelis on AMTEL-i andmetel jälle teistest peajagu üle Toyota. Seda marki sõiduautosid müüdi möödunud kuul koguni 247 tükki. Edu aluseks tuleb loomulikult pidada mudelit Corolla, mille müüginumber oli 122.
    On karta, et Toyota edu jätkub ka lähikuudel seoses uute mudelite Aygo ja Yaris turule tulekutega. Aygo on seni väikseim ja odavaim Toyota mudel ja peaks aitama liidrikohta hoida. Yarise müük on viimastel kuudel samuti soovida jätnud ja ka seegi peaks elustuma uuema põlvkonna mudeli tulekuga. Konkurendid peavad Toyota edu põhjuseks kindlat ja vana brändi ja samuti väga arukat mudelivalikut. Huvitava mõttena jäi konkurentide suust kõlama ka see, et Toyota müügiedu ei ole tulnud üleöö, vaid on väga pikaajalise ja põhjaliku töö tulemus, loomaks usaldusväärset brändi ja korralikku teenindust.
    Fordi 100 protsendise kasvu põhjuseks pidas Tiit Lillipuu Info Autost Focuse müüki, mida läks möödunud kuul kaubaks koguni 76 tükki. Uue Focuse edukus on ka igati mõistetav, sest olenemata totaalselt uuest mudelist suudeti hind jätta eelmise põlvkonna tasemele. Lillipuu sõnul on edukas olnud ka facelifti läbinud Mondeo, mida müüdi novembris 22 ja ka detsember pidavat näitama Fordi müügiedu jätku.
    Reigo Kuivjõgi Saksa Autost nendib, et Volkswageni edu põhjuseks võrreldes möödunud aastaga on suurenenud uute mudelite hulk. Samuti võib eduka müügi üheks põhjuseks pidada Saksa Auto Kaks müügisalongi head käivitumist. Enimmüüdumateks mudeliteks olid Volkswagenil novembris Golf, Passat, Jetta ja Polo.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Mihkel Nestor: Saksa majandussurutis ei jäta Eestit puutumata
Euroala mootoriks ristitud Saksamaa majandus on hakanud puterdama. Sealsed hädad mõjutavad negatiivselt ka Eesti eksportijate väljavaadet, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor nädala kommentaaris.
Euroala mootoriks ristitud Saksamaa majandus on hakanud puterdama. Sealsed hädad mõjutavad negatiivselt ka Eesti eksportijate väljavaadet, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor nädala kommentaaris.
Börsiettevõtted, te ju oskate palju paremini
Kolmapäeval potsatas minu postkasti Modera börsiteade, mis ütles mulle suhteliselt vähe. Minu aeg ja tähelepanu oli kasutatud, kuid potentsiaalse investorina ootan enamat.
Kolmapäeval potsatas minu postkasti Modera börsiteade, mis ütles mulle suhteliselt vähe. Minu aeg ja tähelepanu oli kasutatud, kuid potentsiaalse investorina ootan enamat.
Reaalajas börsiinfo
Jaanus Vihand uuest juhikohast: minu jaoks võrdub A. le Coq Tarmo Noobiga
Veerand sajandit A. Le Coqi õlletehast vedanud Tarmo Noopilt võtab 1. septembrist teatepulga üle Jaanus Vihand, kes avas Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis ametivahetuse tagamaid.
Veerand sajandit A. Le Coqi õlletehast vedanud Tarmo Noopilt võtab 1. septembrist teatepulga üle Jaanus Vihand, kes avas Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis ametivahetuse tagamaid.
Vene kodanike sisenemist Eestisse piiratakse juba tuleval nädalal
Eile kiitis valitsus heaks sanktsiooni, millega piiratakse Venemaa kodanikele Eesti viisade väljastamist. Nüüd on teada, et Vene kodanikud ei saa üle piiri alates 18. augustist.
Eile kiitis valitsus heaks sanktsiooni, millega piiratakse Venemaa kodanikele Eesti viisade väljastamist. Nüüd on teada, et Vene kodanikud ei saa üle piiri alates 18. augustist.
Hälvikparkijatest tüdinenud nõuavad liiklusseaduse muutust
Linlased, kes on häiritud renditõukerataste lohakast parkimisest, mis takistab kaasliiklejaid ja tekitab tänavatel ohtlikke olukordi, on asunud koguma allkirju liiklusseaduse muudatuseks, et kaoses korda luua.
Linlased, kes on häiritud renditõukerataste lohakast parkimisest, mis takistab kaasliiklejaid ja tekitab tänavatel ohtlikke olukordi, on asunud koguma allkirju liiklusseaduse muudatuseks, et kaoses korda luua.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.