Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Toyota ikka esimene
Sõiduautode müük on kasvanud 1350 autost 1742 autoni ja suurimad tõusjad võrreldes eelmise aastaga on Volkswagen ning Ford. Volkswagenite müük on kasvanud koguni 115 protsenti, sama näitaja on Fordil 100. Novembrikuu müügitabelis on AMTEL-i andmetel jälle teistest peajagu üle Toyota. Seda marki sõiduautosid müüdi möödunud kuul koguni 247 tükki. Edu aluseks tuleb loomulikult pidada mudelit Corolla, mille müüginumber oli 122.
On karta, et Toyota edu jätkub ka lähikuudel seoses uute mudelite Aygo ja Yaris turule tulekutega. Aygo on seni väikseim ja odavaim Toyota mudel ja peaks aitama liidrikohta hoida. Yarise müük on viimastel kuudel samuti soovida jätnud ja ka seegi peaks elustuma uuema põlvkonna mudeli tulekuga. Konkurendid peavad Toyota edu põhjuseks kindlat ja vana brändi ja samuti väga arukat mudelivalikut. Huvitava mõttena jäi konkurentide suust kõlama ka see, et Toyota müügiedu ei ole tulnud üleöö, vaid on väga pikaajalise ja põhjaliku töö tulemus, loomaks usaldusväärset brändi ja korralikku teenindust.
Fordi 100 protsendise kasvu põhjuseks pidas Tiit Lillipuu Info Autost Focuse müüki, mida läks möödunud kuul kaubaks koguni 76 tükki. Uue Focuse edukus on ka igati mõistetav, sest olenemata totaalselt uuest mudelist suudeti hind jätta eelmise põlvkonna tasemele. Lillipuu sõnul on edukas olnud ka facelifti läbinud Mondeo, mida müüdi novembris 22 ja ka detsember pidavat näitama Fordi müügiedu jätku.
Reigo Kuivjõgi Saksa Autost nendib, et Volkswageni edu põhjuseks võrreldes möödunud aastaga on suurenenud uute mudelite hulk. Samuti võib eduka müügi üheks põhjuseks pidada Saksa Auto Kaks müügisalongi head käivitumist. Enimmüüdumateks mudeliteks olid Volkswagenil novembris Golf, Passat, Jetta ja Polo.