Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
ETK Säästukaardid tõid ostjatele tagasi 74 miljonit krooni
Siinsete toidu- ja esmatarbekaupu müüvate jaekaubandusettevõtete kliendikaartidest on Säästukaardi süsteem peaaegu ainus, kus kliendil on võimalus mingi ostusumma pealt raha tagasi saada. Ostuboonust pakub püsiklientidele ka ETKst lahkulöönud Keila Tarbijate Ühistu. Samas teevad oma kliendikaardiga igalt ostult allahindlust nii Comarket kui ka Tallinna Kaubamaja.
ETK teatel saavad Säästukaardi omanikud tänavu oktoobriga lõppenud arvestusaastal boonuse kätte kahes osas ? aasta esimese poole boonused kogusummas 34,8 miljonit krooni maksti tagasi juunikuus, aasta teisel poolel kogunenud 39,2 miljonit krooni makstakse tagasi jõuluks.
ETK grupi kaupluste ja Prismade kõrval on kliendikaardi omanikel võimalik boonuseid koguda ka Säästukaardi partnerfirmades ? Apotheka apteekides, Edelaraudteel ja Nordic Jet Line?is. Näiteks ravimite ostuga teenisid kaardiomanikud tänavu ühtekokku üle 3,3 miljoni krooni boonust, märkis kaubandusgrupp.
ETK liikme- ja püsikliendikaart Säästukaart on kasutusel olnud kuus aastat ning praeguseks on kaarte välja antud 275 000. Kui 2000. aastal oli väljamakstud boonussumma 11,5 miljonit krooni, siis mullune boonusesaak oli tõusnud 64 miljoni kroonini. Viimasele tuli tänavu veel 10 miljonit krooni lisa.
Comarketi turundusdirektor Eva Nõulik lausus, et poekett on praeguseks väljastanud ligi 20 000 kolmeprotsendist hinnaalandust pakkuvat kliendikaarti. Ta ei täpsustanud, mis summas on Comarketi kunded sel aastal kokku allahindlust saanud. Nõuliku sõnul sõltub see, kas kliente seotakse allahindluse või mõne kampaaniareisi abil, ettevõtte valitud strateegiast.
Kui Tallinna Kaubamaja grupp pakub Partnerkaardi kasutajale viieprotsendist allahindlust oma kaubamajades, siis samasse kontserni kuuluvas Selveri ketis saab selle kaardiga vaid koguda boonuspunkte ja osta odavamalt igakuiseid pakkumistooteid.
Selveri ostu- ja turundusdirektor Iivi Saar lausus, et poekett loobus kliendikaardiga igakordse allahindluse pakkumisest juba 2002. aastal, rõhudes seejärel nimelt igapäevaselt oma hindadele ja kampaaniatele.
Nii Tallinna Kaubamaja kui ka Selver ei täpsustanud, kui suures summas on Partnerkaardi kasutajad saanud aasta jooksul allahindlust ning mis summas on klientidele välja loositud reise ja muid auhindu kampaaniate ajal.