Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Korralik ja kompleksne teenindus võidab autode käsipesulale uusi kliente

    Oma esimese Jazz-nimelise autode pesu- ja kiirhoolduskeskuse avas Express Pesulad OÜ 2003. aasta märtsis Tallinnas Paldiski maanteel. ?Kuigi Eestis on see esimene taoline pesula, siis idee iseenesest nii uus polegi,? täheldab Express Pesulad OÜ juhatuse liige Vahur Ots. ?Riias on selliseid pesulaid vahest ehk koguni paarkümmend. Liitsime nende pakutavad parimad lahendused üheks ja töötasime välja täiesti uudse tootekontseptsiooni, mida Jazz autopesulas nüüd klientidele pakume.?
    Pesula tasuvusuuringut tehes sai Otsa sõnul paika arvestus, et asi tasub ära, kui aasta keskmiseks tuleb sada autopesu päevas. ?Esimese tegevusaasta lõpuks oli see number 72, eelmise aasta aga lõpetasime aga juba tulemusega 185,? lisab ta. ?Tänavune aasta näitab samuti stabiilset kasvu. Takistuseks hakkavad saama pigem ruumipuudusest tingitud takistused kõigi soovijate teenindamiseks.?
    Rahulikum aeg on Otsa arvates pesulas tavaliselt suve keskpaigas. ?Väike tagasilöök tabas meid ka teisel tegevuskuul, kui pea terve nädala möllas lumetuisk ja pesulas käis päevas vaid kümmekond masinat. Sealt edasi me taolist vaikelu nautida pole saanud.? Tänaseks on parimal päeval Jazzis puhtaks saanud üle kolmesaja sõiduki.
    Selleks, et pealinnas tegevust laiendada, valmib Express Pesulad OÜ tegevjuhi Priit Orgmetsa sõnul järgmises aasta aprillis uus, kaksteist miljonit krooni maksev Jazz pesula Ülemiste kaubanduskeskuse juures. ?See on nagu sünnipäevakink firma kolmandaks aastapäevaks,? sõnab ta. ?Ning saab olema praegusest ruumikam, siinsele kahele pesurajale lisandub seal ka kolmas.?
    Plaanitud on ka praegu tegutseva Jazzi laiendamist. Orgmetsa sõnul oleks see tehniliselt võimalik, takerdunud on see siiani aga linnaametnike jah-sõna taha. ?Oleme teinud viis avaldust ehitusloa saamiseks, seni on vastus aga eitav olnud. Aga me pole veel lootust kaotanud,? lisab ta.
    Vastuseks küsimusele, mis tõstab Jazzi teenused esile teiste autopesu pakkujate massist, arvab Orgmets, et üheks põhjuseks on kindlasti käsipesuga kaasnev hea pesutulemus ja järelkuivatus. ?Pesuliini puudus on näiteks see, et mehaanilised harjad ei ulatu igale poole ja samas pole nad ka auto värvkatet arvestades just kõige sõbralikumad,? räägib ta. ?Pesulast sõidab auto aga talvel otse pakase kätte ja see tähendab et võivad jäätuda uksetihendid, mis raskendab uste avamist ja muudab kummi rabedaks.?
    Jazzis tehakse igale sõidukile järelkuivatus ja uksetihendid saavad silikoonribad. ?Koos välispesuga tehakse ka põrandamattide pesu või puhastus,? selgitab Orgmets. ?Samuti saab tellida ka salongipuhastuse ja kiirhoolduses on võimalik koos pesulakülastusega lasta ära teha näiteks rehvi- ja õlivahetus või asendada läbipõlenud pirn uuega.? Ajaliselt võtab välispesu Orgmetsa sõnul kakskümmend minutit, kui soovitakse ka salongi puhastust, siis võtab see orienteerivalt kolmkümmend minutit.
    Ning lisab, et Jazz pesulate põhimõtteks ongi, et autoomanik saaks võimalikult hea teeninduse koos võimalusega samaaegselt rahulikult veeta aega pesulas asuvas kohvikus, kus on võimalus nii einestada, kui ka internetti kasutada. ?Algusest peale on meie kavas ka see, et pesula asuks mõne kaubanduskeskuse vahetus läheduses, nagu praegu Selveri ja tulevikus Ülemiste keskuse. See lisab autoomanikule lisaks pesula kasutamisele ka ostukeskuse külastamise võimaluse. Või vastupidi.?
    Orgmetsa sõnul saigi Jazz kiirkäsipesula idee alguse just autokasutaja igapäevamuredest ehk siis rahuolematusest pakutavate teenustega. ?Oleme leidnud lahendused sellistele probleemidele nagu, et masinpesus ei saa autot korralikult puhtaks ega ka kuivaks, käsipesuks peab aegu broneerima ja samas pole pesu ajal peale ootamise suurt midagi kasulikku teha, teeninduskvaliteet ja keskkond jätavad soovida jne.?
    Jazz pesulas ei pea ühekski toiminguks broneerima, kui siis ainult hooajalistele rehvitöödele. ?See tähendab kliendile eelkõige seda, et auto saab puhtaks vastavalt vajadusele, mitte sellele, kuidas pesulatel vabu aegu on,? täpsustab Orgmets. ?Samas on meie teenuste hinnatase vaid pisut kõrgem tavalisest autopesulast, küsimus polegi siin niivõrd rahas, kui selles, milline on tulemus.?
    Püsiklientidele pakutakse Jazzis Orgmetsa sõnul kliendikaarti ja firmadele krediiti, ehk siis võimalust maksta kogu kuu teenuste eest. ?Kliendikaardi omanikelt laekub ka enim tagasisidet teenuste taseme kohta,? lausub Orgmets.
    Jazzi kaubamärgi kasutamine on võimalik ka mujal
    Lisaks Tallinna Jazz kiirkäsipesulale on sama kaubamärk kasutusel ka Tartus. Express Pesulad OÜ juhatuse liikme Vahur Otsa sõnul haldab aga Tartu pesulat sealne firma, kes kasutab Jazz kiirkäsipesula kaubamärki frantsiisilepingu alusel ja järgib juba väljatöötatud teenindusreegleid. Otsa sõnul võib Jazzi kaubamärk samal moel laieneda kõigisse suurimatesse Eesti linnadesse, eelduseks oleks kohalike ettevõtjate huvi taolise teenuse pakkumisest kohapeal.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Analüütik: „Vali mind, vali minu maksud!“ – palun, ärge tehke!
Kui erakonnad panevad riigikogu valimispeo püsti debatiga, millised maksud peaksid tõusma, ootab majandust vältimatu allakäiguspiraal, hoiatab majandusanalüütik Peeter Tammistu.
Kui erakonnad panevad riigikogu valimispeo püsti debatiga, millised maksud peaksid tõusma, ootab majandust vältimatu allakäiguspiraal, hoiatab majandusanalüütik Peeter Tammistu.
USA aktsiaturg trimmis kolmapäevast hüpet veidi väiksemaks
Kui kolmapäeval rallis USA aktsiaturg oodatust madalama inflatsiooninumbri toel viimase kolme kuu uuele tipule, siis neljapäeval sulgus turg esialgse suure tõusu järel väikeses miinuses.
Kui kolmapäeval rallis USA aktsiaturg oodatust madalama inflatsiooninumbri toel viimase kolme kuu uuele tipule, siis neljapäeval sulgus turg esialgse suure tõusu järel väikeses miinuses.
Reaalajas börsiinfo
Edukat tippjuhti Tarmo Noopi kutsuti buldooseriks, aga see on nüüd minevik Lahkumisintervjuu!
Veerandsada aastat A. Le Coqi juhtinud Tarmo Noop (54) meenutab lahkumisintervjuus, et karjääri alguses kutsuti teda buldooseriks. Praegu ei kujuta ta ettevõtte juhina ette noort 24aastast, kellel puuduvad, nagu temal toona, varasemad kogemused.
Veerandsada aastat A. Le Coqi juhtinud Tarmo Noop (54) meenutab lahkumisintervjuus, et karjääri alguses kutsuti teda buldooseriks. Praegu ei kujuta ta ettevõtte juhina ette noort 24aastast, kellel puuduvad, nagu temal toona, varasemad kogemused.
Eesti lahkub Kesk- ja Ida-Euroopa riikide ning Hiina koostööformaadist
Eesti otsustas edaspidi mitte osaleda Kesk- ja Ida-Euroopa riikide ning Hiina ehk 16+1 koostööformaadis, kirjutab välisministeerium pressiteates.
Eesti otsustas edaspidi mitte osaleda Kesk- ja Ida-Euroopa riikide ning Hiina ehk 16+1 koostööformaadis, kirjutab välisministeerium pressiteates.
Erametsakeskus: paberi- ja küttepuidu hinnad on uskumatult kõrged
Ebanormaalselt kõrged okaspuupalkide hinnad saavutasid oma tipu aprillis, püsisid mais ja hakkasid juunis langema. Ülejäänud sortimentide hinnad on aga jätkanud küllalt kiiret kasvamist.
Ebanormaalselt kõrged okaspuupalkide hinnad saavutasid oma tipu aprillis, püsisid mais ja hakkasid juunis langema. Ülejäänud sortimentide hinnad on aga jätkanud küllalt kiiret kasvamist.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.