• OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,64%5 816,83
  • DOW 300,97%42 863,9
  • Nasdaq 0,37%18 349,75
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,74
  • OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,64%5 816,83
  • DOW 300,97%42 863,9
  • Nasdaq 0,37%18 349,75
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,74
  • 06.01.06, 14:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Henn Pärn: Tallinna - Tartu teega pole võimalik kümme aastat oodata

Riigikogu majanduskomisjoni liige Henn Pärn soovitab alustada Tallinna?Tartu tee neljarealiseks ehitamisega enne kümne aasta möödumist.
Pärna sõnul on majandusministeerium teatanud, et Tallinna-Tartu neljarealist teed ei tule lähema kümne aasta jooksul, kuna liiklustihedus on praegu piisavalt väike. 'Ma leian, et ministeerium peaks selle seisukoha üle vaatama,' ütles Pärn pressile saadetud teates.
Pärna sõnul on väikesele liiklustihedusele Tallinna-Tartu maanteel viitamine eksitav, sest sellisel juhul poleks kaugeltki otstarbekas tegeleda Saaremaa püsiühendusega. 'Mind häirivad majandusministeeriumi väljaütlemised Tallinna-Tartu maantee arendamise kohta,' sõnas Pärn. 'On päevselgelt sama oluline tegeleda 200 000 elanikuga Lõuna-Eestiga kui 36 000 inimesega Saaremaa potentsiaali arendamisega.'
'Loomulikult toetan ma ka Saaremaa püsiühenduse loomist, kuid me peame silmas pidama seda, kus võiks kiiremini saavutada käegakatsutavaid tulemusi,' leidis Pärn.
Teede korrastamine on Eesti tervete piirkondade arengu võti, see teeb kergemaks inimeste liikumise, kaubavahetuse ja ettevõtluse elavdamise. 'Investeeringud on vaja teha ennetavalt, kuna liiklustiheduse pidev kasv on selge märk kasvavatest vajadustest,' ütles Pärn.
'Tallinna-Tartu maantee ehitamise sõlmküsimuseks on sissesõit linna, ehitustegevus peaks loogiliselt algama Ülemiste sissesõidu laiendamisega,' arvas Pärn.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 10:49
“Kujuta ette, kui saaksid teada, et sadu inimesi on käinud salaja su elutoas?”
Et riigiametid või elutähtsate teenuste osutajad pakuvad küberkurjategijatele huvi ei üllata kedagi. Tõsiasi, et igapäevaselt rünnatakse ka väikeettevõtteid tuleb ilmselt paljudele uudisena – sageli ka neile endile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele