Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tänavune Aasta Turundussündmus "Password 2006" toob Tartusse kokku kõik Eesti turunduskommunikatsiooni valdkonna tegijad.
Üheaegselt toimuvad nii Aasta Turundustegu valimine, Aasta Suhtekorraldustegu valimine, Kuldmuna reklaamikonkursi galaõhtu kui ka turundusefektiivsuse alane konverents "Password".
Ürituse peakorraldaja Hando Sinisalu sõnul on Tartusse oodata vähemalt tuhandet turunduse, suhtekorralduse ja reklaami alal tegutsejat. "Möödunud aastal toimusid üheaegselt Password ja Kuldmuna. Tänavu lisandub sellele veel Eesti suhtekorraldajate aastakonverents. Seega on tekkinud üritus, mille käigus on kõigil Eesti turunduskommunikatsiooni vallas tegutsejatel võimalik kokku saada ja teineteiselt õppida," lisas Sinisalu.
Üritus toimub 2.-3. märtsil Tartus Vanemuise kontserdimajas. Lähem info aadressilt www.best-marketing.com/est.
Kuld on eraisiku jaoks üks lihtsamaid ja kergemini arusaadavamaid viise investeerimiseks. Füüsilise kulla ostmine ja müümine ei nõua erilisi eelteadmisi ning investeerimisalast kogemust. Piisab teatud põhitõdede mõistmisest ning nende järgimisest.