Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Torino taliolümpiamängudele kipub oodatust rohkem Eesti spordituriste

    Hermann Reisid ASi turundusjuhi Hiie Aru sõnul on see üle ootuste hea tulemus.
    Kõige populaarsem võistlusala on eestlaste seas murdmaasuusatamine, kus astuvad võistlustulle ka meie medalilootused. "Kolmandiku kõigist piletitest müüsime just murdmaasuusatamise võistlustele," ütles Aru.
    Hermann Reisid lõpetas piletite müümise esmaspäeval, edaspidi võib üksikuid pileteid osta vaid kohapealt. "Samas ei garanteeri keegi, et inimest huvitava võistluse pileteid enam kohapeal saada on," nentis Aru.
    Samuti ei ole juba pikemat aega pakkuda ööbimiskohti. "Kõik sobivad majutuskohad müüdi välja juba pool aastat tagasi," möönis reisifirma turundusjuht.
    Eesti Olümpiakomitee (EOK) viib mänge vaatama 12 suusaspordi sponsorit. Üks minejatest, Tallinna Piimatööstuse juhatuse liige Siret Liivamägi sõidab olümpiamänge vaatama esimest korda. "Eelkõige soovin näha murdmaasuusatamist ja meie võistlejaid, aga vaatan ka näiteks jäähokit ja suusahüppeid," sõnas Liivamägi.
    EOK saavutusspordi divisjoni juht Martti Raju soovitab olümpiale minejatel varuda aega ja kannatust. "Torinos ei tohiks probleeme olla, aga eestlaste vaatamiseks tuleb mägedesse sõita ja sinna viivad ainult kaks õnnetut teed," selgitas Raju.
    Oluline on pilet soetada enne võistluspaika minekut, sest väravas neid osta ei saa. Ka söök tuleks minnes ühes võtta, sest sealsed toitlustuskohad on kindlasti ülerahvastatud, hoiatas Raju.
    Hermann Reiside soovitus on olla võistluspaigas vähemalt kaks tundi enne võistluse algust, sest turvakontrolli läbimine võib nõuda oodatust kauem aega.
    Oma transpordivahendiga minnes tuleb arvestada, et autoga võistlusareeni lähedusse ei pääse. Sõiduk tuleb jätta spetsiaalsesse parklasse, kust edasi viivad tasuta transfeerbussid.
    Aru soovitab võimaluse korral siiski lennukiga kohale saabuda. "Soovitame lennata otse Milanosse, kust väljuvad regulaarselt rongid Torinosse," selgitas Aru.
    "Soojad riided selga ja lipp kaenlasse!" ütles EOK saavutusspordi juht Raju ja lisas, et lipuvarras olgu kokkupandav, sest suure varda võivad turvamehed ära võtta.
    Raju ootab meie olümpialastelt mõistagi medalit. "Ma saan selle eest ju lausa palka!" ütles Raju ja lisas, et eesti rahvale on olümpiamedal nagu väike ime.
    Enim olümpiapileteid on seni müüdud 12. veebruaril toimuvale naiste 7,5 + 7,5 kilomeetri ja meeste 15 + 15 kilomeetri topeltjälitussõitudele ning 17. veebruari meeste 15 kilomeetri murdmaasuusatamisele.
    "Palju pileteid on tellitud ka 24. veebruaril toimuvale naiste 30 kilomeetri murdmaasuusatamisele," ütles Hermann Reiside turundusjuht.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.