• OMX Baltic0,36%275,36
  • OMX Riga0,15%883,19
  • OMX Tallinn0,92%1 754,18
  • OMX Vilnius0,27%1 042,83
  • S&P 5000,77%5 859,85
  • DOW 300,47%43 065,22
  • Nasdaq 0,87%18 502,69
  • FTSE 1000,47%8 292,66
  • Nikkei 2251,34%40 136,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,25
  • OMX Baltic0,36%275,36
  • OMX Riga0,15%883,19
  • OMX Tallinn0,92%1 754,18
  • OMX Vilnius0,27%1 042,83
  • S&P 5000,77%5 859,85
  • DOW 300,47%43 065,22
  • Nasdaq 0,87%18 502,69
  • FTSE 1000,47%8 292,66
  • Nikkei 2251,34%40 136,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,25
  • 20.01.06, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mercedes loobub elektroonilisest pidurist

Mercedes lõpetab sel suvel elektroonilise piduri paneku E-klassi autodele ning CLS-mudelile.
Robert Boschi tarnitava süsteemi kasutamise lõpp on asjade loomulik käik, sest E-klassi on nüüdseks juba kaks korda tagasi kutsutud. Pidurisüsteem pole ka mingi juhuslik pistik, selle rike on väga ohtlik viga.
Lääne-Euroopa turukaotus BMW 5. seeriale ja Audi A6-le on just nimelt vigase pidurisüsteemi süü. Arvatavasti kaotati tagasikutsumistega klientide usaldus.
Juulikuus tutvustab Mercedes uuenduskuuri saanud E-klassi, millel on juba tavaline hüdrauliline sidur. Samal ajal loobutakse elektroonilisest pidurist ka CLSi peal. Mercedes ise loodab seejärel ka oma turuosa taastada.
Boschil ja Daimler-Chrysleril võttis elektroonilise piduri väljatöötamine aega üheksa aastat. Sellele süsteemile pole ka teisi kliente. Süsteemi väljatöötamiseks investeeriti kokku 147 miljonit eurot. Mercedese loobumine paneb süsteemi levikule autonduses lõplikult punkti.
Autor: ÄP

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele