• OMX Baltic0,75%269,27
  • OMX Riga0,79%876,58
  • OMX Tallinn0,33%1 700,59
  • OMX Vilnius0,76%1 028,71
  • S&P 5000,97%5 751,13
  • DOW 300,3%42 080,37
  • Nasdaq 1,45%18 182,92
  • FTSE 100−1,36%8 190,61
  • Nikkei 2250,62%39 178,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,12
  • OMX Baltic0,75%269,27
  • OMX Riga0,79%876,58
  • OMX Tallinn0,33%1 700,59
  • OMX Vilnius0,76%1 028,71
  • S&P 5000,97%5 751,13
  • DOW 300,3%42 080,37
  • Nasdaq 1,45%18 182,92
  • FTSE 100−1,36%8 190,61
  • Nikkei 2250,62%39 178,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,12
  • 24.01.06, 13:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Struktuuritoetusega eemaldatakse püügilt 17 kalalaeva

PRIA määras 17 kalalaeva püügilt kõrvaldamiseks ligi 60 mln kr RAKi meetme 3.9 ehk kalalaevastiku püügivõimsuse reguleerimise toetust.
Selle toetusmeetme eesmärk on tagada tasakaal kalalaevastiku püügivõimsuse ja kasutatavate kalavarude vahel.
Õppe ja järelevalve eesmärgil laevade üle andmiseks määrati 8 laeva kohta 49,1 mln kr ja nn 'laevade lõikamiseks' ehk utiliseerimiseks määrati 9 laeva kohta üle 10,8 mln kr toetust.
Toetuse saajate nimekiri on veebilehel <#Pria.ee=http://web.pria.ee/toetuste_saajad/?aasta=2005 meede=m3.9>
Toetatakse nende merel püüdvate kalalaevade lammutamist või sihtotstarbe lõplikku muutmist, mis on registreeritud kalalaevade riiklikus registris segmendis 4S1. Kalalaev peab olema vähemalt kümme aastat vana ja töökorras. Maksimaalne taotletava toetuse summa kalalaeva kohta sõltub laeva vanusest ja kogumahutavusest (GT).
Selle meetme raames esitati kokku 39 taotlust, milles küsiti 147 mln kr toetust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele