• OMX Baltic0,26%269,96
  • OMX Riga0,66%882,35
  • OMX Tallinn0,5%1 709,09
  • OMX Vilnius0,41%1 032,89
  • S&P 5000,07%5 755,31
  • DOW 300,38%42 240,45
  • Nasdaq −0,17%18 152,86
  • FTSE 1000,44%8 226,6
  • Nikkei 2250,87%39 277,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,86
  • OMX Baltic0,26%269,96
  • OMX Riga0,66%882,35
  • OMX Tallinn0,5%1 709,09
  • OMX Vilnius0,41%1 032,89
  • S&P 5000,07%5 755,31
  • DOW 300,38%42 240,45
  • Nasdaq −0,17%18 152,86
  • FTSE 1000,44%8 226,6
  • Nikkei 2250,87%39 277,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,86
  • 25.01.06, 11:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sotsiaaldemokraadid: Tallinn-Tartu maantee ehitamiseks tuleks luua sihtkapital

Sotsiaaldemokraatlik Erakond (SDE) teeb valitsusele ettepaneku moodustada Tallinn-Tartu maantee sihtkapital, teatas erakond.
Sotsiaaldemokraatlik Erakond teeb valitsusele ettepaneku moodustada sihtkapital, mis tagaks täiendava rahalise ressursi Tallinn-Tartu esimese klassi maantee välja ehitamiseks aastaks 2015.
Riikliku sihtkapitali ülesandeks oleks tee ehituse korraldamine ja rahastamine. Finantseerimisallikatena näevad sotsiaaldemokraadid kütuseaktsiisist kindla osa suunamist sihtotstarbeliselt Tallinn-Tartu maantee ehituseks, laenuraha kaasamist või vajalike summade eraldamist stabilisatsioonireservist. Sihtkapitali mudelit on edukalt kasutatud ka KUMU ehituse juures.
SDE juhatuse liige Jarno Laur ütles, et Eesti tähtsaimat maanteed ei saa ehitada lähtuvalt valitsuse suhtumisest, et ehitame ainult seda, mida Euroopa Liit aitab rahastada. 'See on regionaalpoliitiline otsus. Isegi kui õnnestub kaasata Euroopa Liidust täiendavaid vahendeid tee ehitamiseks, ei tohi töö jääda seisma omafinantseeringu nappuse taha,'
lisas Laur.
Sotsiaaldemokraatliku Erakonna juhatus kinnitas oma regionaalpoliitilise arengu prioriteediks Tallinn-Tartu maantee, mille väljaehitamisest sõltub paljude Kesk- ja Lõuna-Eesti maakondade areng.
SDE esimees Ivari Padar ütles, et kuna ühendustee ümber on koondunud enamus Eesti maakondi, siis tähendab see ka suurt osa elanikkonnast.
'Maantee hindamine kõigest tehniliste parameetrite järgi on äärmiselt lühinägelik, kõige tähtsam pole see, mitu autot selle vahemaa päevas läbib,' lisas Padar.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 14:32
Kulla hind tegi 8 aasta suurima kvartaalse tõusu. Mis saab edasi?
Kulla hind tõusis kolmandas kvartalis viimase kaheksa aasta kiireimas tempos, jõudes septembris ka värskete rekorditeni. Kas praeguses tõusutsüklis on kullal veel ruumi kallineda ja mis saab edasi järgnevatel aastatel?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele