Täna hakkavad majandusministeeriumi ning Venemaa transpordiministeeriumi eksperdid Narvas arutama uue piiriülese maanteesilla ehitust.
Eesti pool võtab kohtumisele kaasa senitehtud uurimistööd uue piiriületuskoha võimaliku rajamise kohta ning projekteerimise ja ehitamise võimalikud finantseerimisskeemid, kirjutab Eesti Päevaleht.
Seniste uurimistulemuste põhjal on alles jäetud kolm varianti. Nullvariandi järgi laiendatakse olemasolevaid piiripunkte. Teine võimalus on ehitada sild Narva raudteest lõuna poole. Kolmas võimalus on ehitada uus piiripunkt Narva linnast põhja poole.
Eesti eelistab viimast varianti: uue silla rajamist Riigiküla külje alla, mis jääb praegusest maanteesillast kaheksa-üheksa kilomeetrit mere poole.
Maanteeameti planeeringute osakonna juhataja asetäitja Jüri Kirotam selgitas, et Riigiküla asukoha eeliseks on vaba maa olemasolu, mis võimaldab hiljem piiripunkti laiendada.
Kirotam märkis, et Venemaa langetas oma valiku silla asukoha suhtes juba 1998. aastal. 90ndate keskel tegi Norra firma Norplan Narva kõrvalt kulgeva trassi eeluuringu. Selle käigus küsiti ka Venemaa arvamust, kes nägi parima lahendusena uue silla ehitust just Riigiküla lähistele. Venemaa huvi Riigiküla kui uue silla võimaliku asukoha vastu on seotud Ust-Luuga sadamaga.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Enimloetud
1
Ka Villig avas oma padeliäri
3
Droonimüüja: Eesti on teistest maha jäänud
5
Investor ootaks madalamat hinda
Hetkel kuum
Ka Villig avas oma padeliäri
Investor ootaks madalamat hinda
Tagasi Äripäeva esilehele