Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Disain õhutab loovat ettevõtlust arendama
Eesti Kunstiakadeemia Disaini Innovatsioonikeskuse algatatud seminaridesari FutureSense keskendub disaini strateegilisele kasutamisele edukas äritegevuses, inspireerides ja julgustades ettevõtteid tootearendusprotsessi alustamisel.
16. veebruaril toimuva seminari "Loov ettevõtlus ja disain" esinejad Ampelio Bucci, Nils Holger Moormann ning Hilkka Hilttunen tegelevad igapäevaselt tootearendusega konkurentsitihedas traditsioonilises tööstuses.
Disaini vajalikkuses on veendunud paljud, kuid neid, kes oskavad seda teadlikult kasutada, on ehk käputäis. Esinejate kogemusest koorub välja tõdemus, et disain pole ainult eksklusiivne luksusasi megakorporatsioonidele, vaid tulevikku suunatud valik väikesele ja keskmise suurusega firmadele.
Korraldajad kinnitavad, et läbides kahe aasta jooksul kõik toote ning teenuse disainimise ja arendamisega seotud teemad, peaks sari olema abiks ettevõttele, kes on otsustanud disaini oma tegevuse edendamisel kasutada.