AS Baltika muudab ühe oma juhtiva kontseptsiooni CHR/Evermeni nime Mosaiciks, teatas firma.
Muutuse taga on ettevõtte soov suurendada kontseptsiooni läbilöögivõimet välisturul lihtsustades ja ühtlustades kaubamärgi kõlapilti muutmata samas rõivabrändi sisu.
'CHR/Evermen on olnud viimasel paaril aastal Baltika kõige kiiremini kasvav poekett, mille ainus puudus on olnud tema suhteliselt raske hääldus ja kirjapilt,' seisab teates.
Brändi nimevahetus ja poekontseptsiooni edasiarendus ajastati enne suuri laienemisi. AS Baltika juhatuse liikme Maire Milderi ütlusel loodab Baltika nimevahetusest ja uuest rahvusvahelisest kontseptsioonist tulevikus lõigata tulu eelkõige suurtel turgudel, kus täna kaupluste vähesuse tõttu veel kõrget tuntust ei omata. 'Pidades silmas aktiivset arengut Venemaa ja Ukraina turgudel, oli mõistlik ja ka odavam viia nimevahetus läbi täna, mitte aga siis, kui meil on neis riikides juba kümneid kauplusi,' ütles Milder.
Baltikal on kuuel turul kokku 35 CHR/Evermeni poodi, mis muudetakse Mosaiciks esimese poolaasta jooksul. Nimevahetus on planeeritud võimalikult väikeste kulutustega, kuid samas on püütud maandada kõik riskid, et tagada nimevahetusest olenemata rõivamüügi planeeritud kasv.
2005. aastal ulatus CHR/Evermeni müük 237 miljoni kroonini kasvades aastaga 29%.
Brändi müük moodustas 2005. aastal ligikaudu 35% Baltika Grupi müügituludest.
2006. aasta jaanuari lõpu seisuga oli Baltika jaeketis kuues riigis kokku 86 kauplust.
Seotud lood
Riigivõlakirjad ja kuld on aastakümneid konkureerinud „turvaliseima“ vara tiitli pärast. Miks on võlakirjad praegu kullale selgelt alla jäämas ning mida näitab see raha- ja finantssüsteemi tervise ja tuleviku kohta?
Enimloetud
1
Portfelli tahtis osta Hans H. Luik
Hetkel kuum
Portfelli tahtis osta Hans H. Luik
Tagasi Äripäeva esilehele