Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Rasked jääolud takistavad uue laevaliini avamist
Raskete jääolude tõttu lükkub edasi Sillamäe-Kotka laevaliini regulaarliikluse käivitumine.
Narva Line OÜ teatel lükkub raskete jääolude tõttu Kotka sadama piirkonnas edasi algselt märtsi alguseks planeeritud Sillamäe-Kotka laevaliini regulaarreiside käivitumine.
Narva Line projektijuhi Karl Kolgi sõnul nurjasid ülirasked jääolud ettevõtte plaani alustada regulaarse laevaliiklusega juba 2. märtsil. “Samas püüame olla optimistlikud, kevad on juba lähedal ning sellised olud ei tohiks enam kaua kesta. Vabandame klientide eest võimalike ebamugavuste pärast”, ütles Kolk.
Saaremaa Laevakompanii tütarettevõtte Narva Line OÜ poolt opereeritaval laevaliinil hakkab sõitma Silja Line`ilt ostetud 1977. aastal Norras ehitatud reisi- ja kaubalaev Vironia, mis on 158 meetrit pikk ja 21,6 meetrit lai. Varem Star Windi`i nime kandnud Vironia mahutab kokku 370 reisijat ning 940 liinimeetrit sõidukeid. Kajutikohti on alusel kokku 56, kiirust suudab laev arendada 18,5 sõlme. Silja Line opereeris laevaga tütarettevõtte Seawindi liinidel Turu ning Stockholmi ja Tallinna ning Helsingi vahel. Alates möödunud aasta sügisest kuulub laev Euro Shipping OÜ-le.
Kulla hind tõusis kolmandas kvartalis viimase kaheksa aasta kiireimas tempos, jõudes septembris ka värskete rekorditeni. Kas praeguses tõusutsüklis on kullal veel ruumi kallineda ja mis saab edasi järgnevatel aastatel?