Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kui sa pole rahul, on Äripäev sinu ajaleht
Kui sa hindad mõnusat äraolemist ja meelelahutust, oled rahul tänase päevaga, loodad heale õnnele ja tarkadele poliitikutele, siis oled sa ostnud vale ajalehe. Mine kioskisse tagasi ja osta endale meelepärane lugemine!
Äripäev on ettevõtliku inimese ajaleht. Sotsioloogid väidavad, et ettevõtlikke on ühiskonnast umbes 10%, ehk siis Eestis kuni 150 000 inimest. Nemad ei lepi olemasolevaga, vaid püüavad ümbritsevat paremaks muuta. Ettevõtlike inimeste hulka kuuluvad mõistagi firmaomanikud ja juhid, kuid mitte ainult. Oleme ju kohanud ettevõtlikke kooliõpetajaid või isegi koduperenaisi. Äripäeva uue reedese väljaandega loodamegi pakkuda lugemist ettevõtlike inimeste laiale rindele.
Äripäeva missioon on muuta Eesti ettevõtluskeskkond võimalikult läbipaistvaks. Toimetus näeb oma rolli sellise infokeskkonna loomises ja hoidmises, kus kõigil ettevõtlikel inimestel oleks vabad ja võrdsed võimalused ennast teostada. Lõppude lõpuks sõltubki sellest kogu ühiskonna areng ja heaolu.
Äripäeva uue väljaande eesmärk on püüda senisest sügavamalt peegeldada ühiskonnas toimuvat. Püüdleme selle poole, et olla parim uuriva ajakirjanduse toimetus Eestis. Pole ju saladus, et nii poliitilisele kui ka ärieliidile on olemuslik suurt osa oma tegevusest varjata. Nii saab ju rahulikult isekeskis toimetada ja kasu lõigata. Äripäev lubab aga selliste tegelaste elu kibedaks teha.
Kui sa tunned endas ettevõtlikkust ega rahuldu olemasolevaga; kui sa soovid põhjalikult teada, mis Eesti ettevõtluskeskkonnas toimub; kui tahad panustada nii iseenda kui ümbritseva arengusse, siis on Äripäev sinu ajaleht.