Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Soome plaanib piirata alkoholimüüki ja -reklaami
Soome valitsus esitles neljapäeval ulatuslikku tegevuskava alkoholiprobleemi ohjeldamiseks, milles keskendutakse alkoholireklaami ja -pakendite muutmisele.
Uue kava järgi kavatsetakse piirata lastele ja noortele suunatud alkoholireklaami televisioonis ja kinodes, vahendas ETV24 YLE24.
Televisioonis oleks alkoholireklaam lubatud alles pärast kella 21.00 ja kinodes kavatsetakse keelata alkoholireklaam alaealistele lubatud seanssidel. Spordi- ja terviseüritustel soovitakse alkoholireklaam kaotada kolmeaastase üleminekuaja järel.
Ka alkoholi pakendeid muudetakse, sarnaselt näiteks Prantsusmaaga tahetakse pakenditele ja pudelitele lisada hoiatus selle kohta, et alkohol võib kahjustada loodet.
Samuti soovib valitsus panna piiri eriti õllemüügis levinud massiallahindlustele. Nii ei tohi näiteks ühe õllepudeli hind sõltuda sellest, kas korraga ostetakse üks pudel või 12 pudelist koosnev suurpakend.
Samuti tahetakse uue kavaga lükata alkoholimüügi algus kioskites ja kauplustes hommikul kella seitsmest üheksale.
Kuld on eraisiku jaoks üks lihtsamaid ja kergemini arusaadavamaid viise investeerimiseks. Füüsilise kulla ostmine ja müümine ei nõua erilisi eelteadmisi ning investeerimisalast kogemust. Piisab teatud põhitõdede mõistmisest ning nende järgimisest.