Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Parim turundustegu on Hansapanga noortepank
NPNK loovlahendus ja teostus olid agentuurilt Tank ning meediateostus agentuurilt Media House.
Noortepanga sihtgrupiks on 13-25aastane aktiivne ja saavutamishimuline noor. Veidi alla 800 000 krooni maksma läinud kampaania tulemusena väljastati 100 000 NPNK pangakaarti ning suurendati kohustusliku kogumispensioni ja õppelaenu uute lepingute turuosa.
"Tänavune konkurss toimus esmakordselt rahvusvaheliste reeglite järgi. Kuigi Eestis ei mõõdeta turunduse efektiivsust veel nii põhjalikult kui näiteks Inglismaal, on siiski näha, et Eesti turundajate töö on jõudnud maailmatasemele," kommenteeris peakorraldaja Hando Sinisalu.
Konverentsil pälvis enam kui neljasajast turundusspetsialistist koosnenud publiku auhinna Eesti Päevalehe kampaania "Raamatud on jälle moes".
Autor: ÄP