Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuldmuna grand prix' sai Saaremaa Viin
Eesti reklaamikonkursi "Kuldmuna 2005" läbi aegade esimese grand prix' võitis Saaremaa Viina Eesti rahva ajaloolistest sündmustest inspireeritud reklaamikampaania "Kuidas ajalugu vötta?". Aasta agentuuriks kuulutati juba teist aastat järjest reklaamifirma Division ning parima kliendi auhinna sai Hansapank.
Žürii esimehe Marek Reinaasi sõnul esitati tänavu konkursile 650 tööd, mis on eelmise aastaga võrreldes üle 100 rohkem. "Žüriil oli parasjagu peamurdmist ja kõvasti vaidlemist parimatest parimate välja selgitamisel," ütles Reinaas.
Agentuuri Ecwador tegevjuht, Eesti Reklaamiagentuuride Liidu juhatuse liige Heily Aavik ütles, et oluline on see, kuidas reklaam välja näeb. Reklaamide mass on ju nii suur, et tuleb kuidagi nende seast välja paista. Aaviku hinnangul on reklaamide üldpilt paranenud ja see on rõõmustav.
"Sellised üritused tunnustavad valdkonnas endast maksimumi andvaid inimesi," lausus Aavik. "Sündmus ise on hea ka selleks, et võtta kord aastas aeg maha, vaadata, kuhu poole trendid on liikunud ja liikumas ning selgitada, kuidas valdkond edasi areneks."
Reklaamifirmad võtsid "Kuldmunal" mõõtu juba kaheksandat korda. Traditsiooniliselt antakse kümnes reklaami- ja seitsmes disainikategoorias välja kolm auhinda - Kuldmuna, Hõbemuna ja Pronksmuna. Üldist kõrget taset silmas pidades jagati sel aastal aga mitmes valdkonnas välja mitu Kuld-, Hõbe- või Pronksmuna.