Eelmise aasta detsembris avatud üks Eesti suurema müügipinnaga kauplusi, Laagris asuv Maksimarket ei leia rentnike väitel piisavalt külastajaid, osa rentnikke lahkub müügikeskusest. Nii kirjutas Äripäev viis aastat tagasi
"Me pole klientide hulgaga rahul, argipäeviti ostab meilt 10-20 inimest, nädalavahetusel rohkem. Selleks, et omadega välja tuleksime, oleks vaja 70-80 ostjat päevas," rääkis Aenigma OÜ juhatuse esimees Urmas Herne.
Külastajate vähesust kurtis ka Amica kohviku juhataja Ülle Toom. "Praegu on asi tõesti nutune, külastajaid on vähe nii meil kui ka kaupluses," sõnas ta. "Loodame vähemalt, et bussi nr 18 marsruuti pikendatakse siiamaani."
Hetkeseis: Bussiliini nr 18 pole Laagri Maksimarketini pikendatud, kuid kompleks külastajate vähesuse üle enam ei kurda. Tegelikult ei kurda külastajate vähesuse üle ükski super-, hüper- ning maksimarket.
Autor: ÄP
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Enimloetud
1
Ka Villig avas oma padeliäri
3
Droonimüüja: Eesti on teistest maha jäänud
5
Investor ootaks madalamat hinda
Viimased uudised
Lisatud Põlvamaa ettevõtete TOP
Hetkel kuum
Ka Villig avas oma padeliäri
Investor ootaks madalamat hinda
Tagasi Äripäeva esilehele