Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kraft sihib tervisetoiduturule
Siiani kiirtoidule panustanud toiduainetootja Kraft kavatseb edaspidi toota rohkem tervislikemaid toite, et minna kaasa turul liikuva tervisetrendiga.
Kuigi siiamaani on Kraft tuntud odavate kiirtoitude valmistajana, usuvad Krafti juhid, et nende ikoonilised tooted nagu Ritzi küpsised, Kool-Aid karastusjoogid ja Jell-O pudding, vajavad uuendust, et liikuda koos toiduaineturul kasvava tervisetrendiga, kirjutab Financial Times.
Reeglina küsivad toiduainetööstused tervisekaupade eest rohkem raha, Kraftile võib see olla aga suureks löögiks, kuna siiamaani on firma teinud toite madalama sissetulekuga inimeste jaoks.
Et riigiametid või elutähtsate teenuste osutajad pakuvad küberkurjategijatele huvi ei üllata kedagi. Tõsiasi, et igapäevaselt rünnatakse ka väikeettevõtteid tuleb ilmselt paljudele uudisena – sageli ka neile endile.