"Kui ma peaksin kellelegi seletama, mis riigi ja interneti vahele võiks panna võrdusmärgi, oleks see Eesti. Eestist on tulnud palju innovaatilisi ideid ja rakendusi. Skype on ere näide," rääkis Jürvetson. Ta oli enda sõnul väga üllatunud, kui Brand Challenge 2005 nimetas maailma tuntuimaks brändiks Google'i ja kolmanda koha vääriliseks Skype'i. "Aasta varem ei olnud Skype'i veel olemaski," ütles Jürvetson.
Jürvetson märkis, et Eesti firmadel on oluline aru saada, et pidevalt on vaja kohaneda, areneda, olla innovatiivne.
"Oluline on olla kiire ja esimene, mitte ainult esimene. Hotmail, Skype, PayPal - nad alustasid kõik ühe ideega, kuid muutsid oma lähenemist kohe, kui selleks tekkis vajadus," kirjeldas Jürvetson.
Jürvetson leidis, et palju suuremat raha teenib globaalsete firmadega ja firmadega, kuhu ei ole pandud palju raha, aga kus on olulisel kohal infotehnoloogia.
"Skype'iga näiteks olime meie riskikapitalistidena pidevalt müügi vastu. Olime selle poolt, et nii Skype kui ka Hotmail oleksid eraldi ja iseseisvad. Samas ettevõtete loojatel oli risk suurem, kuna nendel olid nii-öelda munad ühes korvis," ütles Jürvetson.
Jürvetson kinnitas veel, et maailm mõtleb Eestist kui väga innovaatilisest riigist, mis muudab maailma, suudab pakkuda toodangut ning olla esimene.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Enimloetud
5
Investor ootaks madalamat hinda
6
Ka Villig avas oma padeliäri
Viimased uudised
Omanik: “Ega see otsus kergelt ei tulnud.”
Lisatud Põlvamaa ettevõtete TOP
Hetkel kuum
Investor ootaks madalamat hinda
Lisatud Põlvamaa ettevõtete TOP
Tagasi Äripäeva esilehele