Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mercedes-Benz R-klass - mahtluksusmaastur

    R-klassi välimuse juures on kolmeharulise märgiga firma mõningal määral juurte juurde üritanud minna. Esiosa vaadates tundub, et on matkitud kolmekümnendate aastate disaini. Igatahes on esiosa vägagi õnnestunud ja näeb elusuuruses märksa parem välja kui piltidel. Tegelikkuses on auto ka märksa suurem, kui piltidelt paistab, ja annab tõelise luksusauto mõõtmed välja. Auto tagaosa läheb margi viimastele disainisuundadele omaselt madalamaks. Auto on nelikveoline ja tegelikult piisavalt kõrge, et maasturlikult turnida, vajadusel saab ka õhkvedrustust kõrgemale tõsta, et suuremaid takistusi ületada.
    Interjöör on mercedeslikult luksuslik. Istmeid on autos kokku kuus, kaks mõlema uksepaari kohal ja kaks pagasiruumi põrandas. Pagasiruumi põrandast istmete ülestõstmiseks peab küll omajagu vaeva nägema. Tagaluugi ja küljeukse vaheline tatsamine võttis otsaesise märjaks ja pärast jäi kogu kremplist üle pagasiruumi kate, mida kohe ei osanudki kuhugi panna.
    Loomulikult on kogu sisu tehtud kvaliteetsetest materjalidest ja kasutajale käepäraselt. Salongivalgustust on võimalik sättida küll lugemiseks, küll kõigeks muuks. Salongi on pimedas ausalt öeldes lausa ilus vaadata. Ukselinkide aukudes, jalgade juures ja topsihoidjates põlevad tuled, valgus on aga soliidselt tumekollane, mitte pole kasutatud värvusi, mis kuuluks pigem diskoteekide repertuaari. Istmed on mugavad ja igas suunas seatavad.
    Samas ei saa ma aru, miks poleks võinud tagaistmeid, mis on samasugused üksikud nagu esiistmedki, elektriliselt reguleeritavaks teha. Tagaistmel laiutava juhi taga istus ka kaugelt üle 1,90 m pikkune mees, kes nimetas, et tal oli seal rohkem ruumi kui oma auto juhikohal.
    Tegelikult oli kohati tunne, et auto oligi ehitatud tagaistujaile. Kahe istuja vahel oli suur keskkonsool, kus suur panipaik ja topsihoidjad. Tagumised uksed on sellist mõõtu nagu mõned väikeautod.
    Proovisõiduautol oli 3,5liitrine bensiinimootor, mis jõi nagu suur loom, kuid liigutas 2,2tonnise tühimassiga sõidukit omajagu.
    Selle juurde käis muidugi ahvatlev möire, mis oma kurguhäälse urinaga lausa kutsus juhti paremat jalga kõvemini põrandasse suruma. Siiski andis kohati tunda auto suur ja raske olek, mis suurendab kütusekulu ja vähendab kiirendust, kuid samas annab mõnusa turvatunde.
    Küll vähendab suure auto tunne suurematel kiirustel ikkagi kiirusetunnetust.
    On raske aru saada, millist sihtgruppi on selle autoga silmas peetud, kuid kahtlemata on sellega hea sõita.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Boeing on keerulises olukorras, kuid üllatas tulemustega
Kolmapäeval teavitas Boeing esimese kvartali tulemustest, mis näitasid, et ettevõtte korrigeeritud kahjum aktsia kohta oli 1,13 dollarit, mis oli väiksem kui oodatud 1,72 dollarit, vahendas Yahoo Finance.
Kolmapäeval teavitas Boeing esimese kvartali tulemustest, mis näitasid, et ettevõtte korrigeeritud kahjum aktsia kohta oli 1,13 dollarit, mis oli väiksem kui oodatud 1,72 dollarit, vahendas Yahoo Finance.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Savisaare sõnul oli tema Tallinna tööots rohkem hobi
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.