• OMX Baltic−0,15%274,96
  • OMX Riga0,35%886,25
  • OMX Tallinn−0,54%1 744,72
  • OMX Vilnius−0,1%1 041,84
  • S&P 500−0,76%5 815,26
  • DOW 30−0,75%42 740,42
  • Nasdaq −1,01%18 315,59
  • FTSE 100−0,52%8 249,28
  • Nikkei 225−1,83%39 180,3
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,54
  • OMX Baltic−0,15%274,96
  • OMX Riga0,35%886,25
  • OMX Tallinn−0,54%1 744,72
  • OMX Vilnius−0,1%1 041,84
  • S&P 500−0,76%5 815,26
  • DOW 30−0,75%42 740,42
  • Nasdaq −1,01%18 315,59
  • FTSE 100−0,52%8 249,28
  • Nikkei 225−1,83%39 180,3
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,54
  • 16.03.06, 07:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: BRS esitas riigile miljardinõude

BRSi omanikud nõuavad riigilt arbitraažikohtus kahjutasu investeerimislepingute rikkumise pärast – summa võib küündida miljardi kroonini.
Eelmisel nädalal majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumisse ja valitsusse jõudnud kohtumaterjale ei soostunud ministeeriumi pressiesindaja Airi Illisson avaldama, öeldes, et vahekohtu materjalid on salastatud, kirjutab Postimees.
Ta tunnistas vaid, et nõuded on saadud ning riik on neile ka vastanud. Ka ei avalikustanud ministeerium nõudesummat ega seda, millise arbitraažikohtuga on tegemist. Teada on vaid, et see asub välisriigis.
Mullu juunis saatsid Eesti Raudtee enamusaktsionäri Baltic Rail Servicesi (BRS) tuumikaktsionärid Emerging Europe Infrastructure Fund ja USAs asuvad Rail World Estonia ning Railroad Development Corporation valitsusele samal teemal vaidlusteatise.
Rikkumised, milles BRS riiki süüdistab, puudutavad muu hulgas erastamisaegseid kokkuleppeid, rahvusvaheliselt tunnustatud raamatupidamisstandardeid ning Eesti ja Euroopa Liidu õigusnorme.
«Pärast valitsuses toimunud muudatusi on Eesti Raudteed tahtlikult ja süstemaatiliselt diskrimineeritud ning jäetud ilma Eesti ja Euroopa Liidu õigusruumis ette nähtud õiglasest kohtlemisest,» ütles juunis BRSi nõukogu esimees Edward Burkhardt.
Firma hinnangul tekitab ainuüksi raudteeinspektsiooni määratud infrastruktuuritasude puudujääk ettevõttele aastas 722 miljonit krooni kahju.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.10.24, 16:40
Ära saa pügada – pangahoiuste intressid erinevad enam kui kaks korda
Eesti eraisikutele suunatud pangahoiuste turu kokkuvõte näitab, et säästuhoiuste osas, kus hoiustaja saab mõne päevaga oma raha ilma intressi kaotamata taas ise kasutusse võtta, erinevad pankade intressipakkumised üle kahe korra - alates Citadele pakutavast 1,5 protsendist aastas kuni Bigbanki pakutava 3,3% protsendini aastas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele