• OMX Baltic−0,15%274,96
  • OMX Riga0,35%886,25
  • OMX Tallinn−0,54%1 744,72
  • OMX Vilnius−0,1%1 041,84
  • S&P 500−0,23%5 846,22
  • DOW 30−0,16%42 995,51
  • Nasdaq −0,61%18 390,4
  • FTSE 100−0,39%8 260,09
  • Nikkei 2250,77%39 910,55
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,09
  • OMX Baltic−0,15%274,96
  • OMX Riga0,35%886,25
  • OMX Tallinn−0,54%1 744,72
  • OMX Vilnius−0,1%1 041,84
  • S&P 500−0,23%5 846,22
  • DOW 30−0,16%42 995,51
  • Nasdaq −0,61%18 390,4
  • FTSE 100−0,39%8 260,09
  • Nikkei 2250,77%39 910,55
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,09
  • 17.03.06, 10:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parim meediasuhtlus on EMT-l ja siseministeeriumil, parim suhtekorraldaja on peaministribüroost Inga Jagomäe

Ajakirjanikud hindavad kõige kõrgemalt äriettevõtetest AS-i EMT ja riigiasutustest siseministeeriumi meediasuhtlust.
See selgus Turu-uuringute AS-i poolt läbi viidud küsitlusest 'Ettevõtete ja asutuste suhted meediaga 2005'.
Ettevõtete seas järgnevad EMT-le, Elion, Hansapank, Eesti Loto ja Microlink.
Avaliku sektori asutuste lõikes hindasid ajakirjanikud kõige kõrgemalt siseministeeriumi, järgnesid õiguskantsler, riigikontroll, päästeamet ja politseiamet.
Ajakirjanike päringutele vastatakse kõige kiiremini EMT-s ja siseministeeriumis. Teavitamise avatuse poolest paistavad silma samuti EMT ja õiguskantsler.
Parimaks pressiesindajaks aastal 2005 valisid ajakirjanikud valitsuse kommunikatsioonibüroo direktori Inga Jagomäe. Lisaks temale nimetati sagedamini ka Riina Vändret, Maia Burlakat, Kaja Pino, Toomas Mattsoni, Erle Rudi, Mart Siilivaske ja Heli Raametsa.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele