Tartu kaubamaja Tele2 esindusse uut mobiiltelefoni ostma läinud proua üllatus, kui klienditeenindaja teatas, et kahjuks pole talle uut telefoni võimalik müüa.
Klienditeenindaja põhjendas keeldumist Tele2Net-paketiga, mille omanikuks proua oli, ning selgitas, et telefoni ostmiseks peab ta paketti vahetama. Seda proua teha ei soovinud, sest oli oma paketi hindadega rahul, pealegi maksab vahetus 99 krooni, kirjutab Eesti Päevaleht.
'Tänapäeva maailmas ei saa lihtsamat asja enam ollagi kui telefoni ost, aga tundub, et Tele2 jaoks peab mingite eriteenetega endale mobiili soetama,' on naise poeg Tõnu nördinud.
Mehe sõnul ei suutnud ka ema uskuda, et sai klienditeenindajast õigesti aru, ning helistas igaks juhuks veel ka firma esindusse, kust talle kinnitati: Tele2Net-paketi omanikud mobiiltelefoni omale osta ei saa.
Prouat pahandas juhtunu sedavõrd, et ta otsustas Tele2 teenustest Elisa kasuks loobuda.
Tele2 turundusdirektori Kristjan Seema ütlust mööda on Tele2Net-pakett olnud suunatud alates selle lansseerimisest klientidele, kes ei vaja enesele uut telefoni, on selle ise muretsenud ning peavad kõige olulisemaks parimat kõneminuti hinda. 'Paketi tingimustes on see punkt alati kirjas olnud,' täpsustas Seema.
Tarbijakaitseamet võttis antud juhtumi järelevalvemenetlusse ning hetkel täpsemaid kommentaare anda ei saa.
Kui puudub mõistlik põhjendus olukorrale, kus Tele2 kliendid, kellel on kõnepakett Tele2Net, ei tohi osta Tele2 esindusest telefoni, on antud situatsioon tarbijakaitse seisukohast taunitav.
Seotud lood
Kestlikkusaruandlus puudutab üha rohkemaid ettevõtteid, sest lisaks suurusest tulenevale kohustusele tekib raporteerimise vajadus ka tarneahela kaudu.
Hetkel kuum
Tagasi Äripäeva esilehele