• OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,71
  • OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,71
  • 21.03.06, 09:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lennufirmad kaotasid eelmisel aastal 30 miljonit kotti

Õhutransporditööstuse tehnoloogialahendusi arendava ettevõtte SITA Inc. teatel kaotasid lennufirmad eelmisel aastal hinnanguliselt 30 miljonit reisijate kotti.
SITA teatas ka, et pagasiga ümberkäimine halveneb mõlemal pool Atlandi ookeani, kirjutab Eesti Päevaleht Online.
30 miljonit kadunud kotti on aga vaid üks protsent kolmest miljardist pagasiühikust, mis lennuväljadelt läbi käis. Samas kadus 2004. aastal 0,7 protsenti seal käideldud pagasist, seega on olukord halvenenud.
Eelmisel aastal läks pagasi kaotamine lennufirmadele maksma 2,5 miljardit dollarit, 2004. aastal oli see summa 1,6 miljardit.
Suurim probleem pagasi käitlemise juures on üha kasvav reisijate arv.
Autor: Gert D. Hankewitz

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.10.24, 14:49
Sustinere: toote mõju tuleb jälgida kogu väärtusahelas
Kestlikkusaruandlus puudutab üha rohkemaid ettevõtteid, sest lisaks suurusest tulenevale kohustusele tekib raporteerimise vajadus ka tarneahela kaudu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele