Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Riided ei lähe selga?
Kas teil on juhtunud, et mõni asi lihtsalt kohe väga meeldib ja kui keegi küsib miks, ei oska te vastata? Selveri laste kevadkollektsioonide kampaaniaga on täpselt nii.
Esiteks taipan, et laste riietest väljakasvamine on sama vana probleem kui lapsed ise.
Lisaks leiab reklaamist tubli annuse sotsiaalsust. Pole saladus, et iluorjusse langevad inimesed järjest nooremalt. Ehk paneb teemale selle nurga alt lähenemine ka täiskasvanuid oma moenarruse pentsikuse üle mõtlema?
Kuigi ma pole kindel, et see reklaam eesmärgi täidab või kelleni see sõnum jõudma peaks, tahaksin siiski näha rohkem selliseid reklaame, kus oleks ruumi mõtetele.
Autor: Meelis Mikker