Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Igaühele midagi, sõltuvalt rahakotist muidugi

    Nagu autodegi puhul, on ka veemaailmas omad Porched, Ferrarid ja Aston Martinid, ühe erandiga ainult. Kui sõiduautode hindu võime kuidagi hoomata, siis kaatrite juures võiksime ülempiiriks panna lõpmatuse märgi - alati võib minna veelgi kallimaks.
    Keda kõrged hinnad hirmutavad, võivad vabalt ka veesõidukit rentida. "Tavaliselt tehakse seda 1-2 päevaks. Kui teil on juhiluba, siis võite vabalt ka mõnes välisriigis endale sobiva aluse rentida ning sellega siis mõnusalt aega veeta," selgitas Agur Sarkarias Revali merekoolist.
    Kuigi Eesti on mereriik, on siin paadikultuur alles lapsekingades. Oma osa selles on ASi Bike and Boat World tootejuhi Helmut H. Rähesoo sõnul vähesel väikesadamate arvul.
    Kui esimese Eesti vabariigi aegu oli orienteerivalt sada väikesadamat, siis tänasel päeval on neid kokku 20.
    Kõige sellega kaasneb sadamakohtade puudus, mis eestlaste kasvavat ostujõudu arvestades muutub üha problemaatilisemaks.
    Kas aga tasub endale mõni veesõiduk muretseda, kui veel aprilliski sajab lund ning heal juhul pääseb merele maist?
    "Pigem on see eestlastele tüüpiline suhtumine, et ilusat aega nii vähe on. Ka tormine meri või pilves ilmaga on merel väga mõnus olla," ei saa skeptikutest aru Kaarel Paakspuu Bell Marine OÜst.
    Et Eestis muutuvad veesõidukid üha populaarsemaks, kinnitab kas või fakt, et viimase poolaasta jooksul on Autoregistrikeskuses registreeritud peaaegu nelisada väikelaeva.
    Eelmise aasta lõpuks oli registris arvel ca 16 000 erinevat veesõidukit.
    Nende, kelle jaoks asi võõras, soovitavad veesõidukite müüjad alustada väiksematest paatidest.
    "Pärast tavalist kummipaati oleks järgmine sõiduk, millega võiks harjutada, 30-40hobujõuline mootorpaat. Kontimööda on see algajatele. Sellega on hea harjutada kai äärest lahkumist ja sildumist. Koos praktikaga tulevad ka oskused ja julgus," selgitas Rene Abner Baltic Boat Centerist.
    Kellel aga veesõiduki luba puudub, on võimalik minna kursustele. Kaheksa nädalat vältav õpe maksab keskmiselt 5000 krooni.
    Juhtimisõigust tõestavat luba läheb vaja, kui veesõiduki võimsus ületab 25 kW.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Euribori kasv vähendas EfTENi kasumit
Euroala intressiturgude ja Balti riikide majanduste stabiliseerumise märgid kajastusid ka EfTEN Real Estate Fundi aasta esimese kvartali tegevuses.
Euroala intressiturgude ja Balti riikide majanduste stabiliseerumise märgid kajastusid ka EfTEN Real Estate Fundi aasta esimese kvartali tegevuses.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raadiohommikus: tippjuhtide värbamine, noorte palk ja börsitulemusi
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.
Neljapäeva hommikuprogrammis tuleb juttu tippjuhtide värbamisest, noorte palgaootusest ning mitme börsifirma tulemustest.
SEB kolme kuu kasum kahanes 31 miljoni euroni
SEB Pank teenis tänavu esimeses kvartalis kasumit 31,4 miljonit eurot, samas kui mullu samal ajal ulatus näitaja 50,9 miljonini.
SEB Pank teenis tänavu esimeses kvartalis kasumit 31,4 miljonit eurot, samas kui mullu samal ajal ulatus näitaja 50,9 miljonini.